![]() |
|
|
||||
|
||||
bedankt he ive,
ma die grijze vogelkottekes met die lamp langs de rand van de weg zorgen ervoor da mijn voete ook jeuken, algoe is er de karting en de rotax op sommige tijdstippen ons vake is moest nog naar een andere vergadering van de parochie en in op de mak ni geraakt. sorry. Werner, wete gij niks meer???
|
||||
|
||||
tis nixke
Werner? ![]() anders sms me op 0474/95.51.21 want ik twijfel eraan of ik nog op de paddock ga komen dit weekend... ![]()
|
||||
|
||||
Hoe zit het nu eigenlijk met de karting want het is dezen avond en we weten nog van niets.
Ik kan ni altij vrij nemen hé, er was eerst gezegd 15 november koers, dus dan is da zo. Maar dan wordt het verandert vanwege en andere koers op dezelfde moment, ik vindt echt wel dat men is moeten leren keuzes maken. Ofwel de één koers of anders de andere. In het begin van het seizoen worden er datums meegedeeld en voila dat waren de datums waarop de koersen zouden doorgaan. Maar als het dan zover is wordt ineens nen dag op voorhand beslist dat ze de week erna zou doorgaan en dan hoort ge er niets meer van. Je zal aan mijn reactie al wel gemerkt hebben dat ik dit niet echt tof vindt. Sommige mensen hebben weekendwerk en kunnen niet blijven afzeggen!!!!
|
||||
|
||||
hoe zit het nu met de karting voor dezen avond?
|
||||
|
||||
Ive, 'k denk dat ge beter eens naar Werner of Yves belt... De kans dat ze hier nog komen lezen voor vanavond is misschien klein
|
||||
|
||||
Karting gaat niet door. Oorzaak: teveel ellende om op te noemen.
Bedoeling is om volgende week iets te organiseren. Verder is er met alle kritiek hier rekening gehouden en werkt er iemand al aan de organisatie voor 2004. Alle ideën voor 2004 zijn welkom op mak-secretariaat@pandora.be Hoe meer input van jullie hoe meer het naar jullie zin kan gemaakt worden. |
|
||||
|
||||
Ik wil alleszins wel zeggen dat dit zeker niet op u bedoeld is hé werner.
Ik vindt dat jij al enorm goed je best gedaan hebt en u echt wel inspant, chapeau hiervoor.
|
||||
|
||||
hallo
teste
|
||||
|
||||
Volgende week zal ik zeker van de partij zijn, dat weekend stond immers nog leeg
![]() |
|
||||
|
||||
Gaat MAK karting nu deze zaterdag door of niet? Indien ja, waar (Herselt?) en hoe laat?
|
|
||||
|
||||
zo te zien zal er dit weekend weer geen mak karting zijn.
|
||||
|
||||
Het seizoen stopt hier.
Geen MAK karting meer dit jaar. De voorbereidingen voor volgend jaar zijn al wel bezig. In Februari houden we daar een vergaderingske over waar jullie allemaal op uitgenodigd worden. Tot in 2004. |
|
|||
|
|||
Allé, dan ben ik derde dit seizoen.
Kan nie wachten om tijdens het MAK feest het podium te betreden ![]() |
|
||||
|
||||
Breng je klimuitrusting maar al mee
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Kunt ge dan nog eens de einduitslag posten (ik heb die wel ergens hier staan denk ik, maar is veel zoekwerk
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|