![]() |
|
|
||||
|
||||
Mja, in het huidige deelnemersveld zou ik ook eerder een Jacques Villeneuve nomineren als "meest menselijke piloot". Niet zozeer dat hij veel weent of zo, maar hij zegt wel zijn mening en gedraagt zich niet naar de "standaardnormen" van de F1. Of dat dan positief is of niet laat ik hierbij in het midden...
Maar het is wel zo dat de moderne F1-piloot in het algemen veel verder van Jan Publiek staat dan pakweg 30 jaar geleden. Je komt er niet meer bij, je mag er niet mee praten, je ziet ze nauwelijks, ze verbergen zich, de pers schermt ze af, ze vertonen zich niet op andere races (laat staan deelnemen aan Le Mans of zelfs Karting in Bercy!!!). En dat verwijt ik niet zozeer de rijders zelf dan wel die vervloekte managers (persoonlijke managers eh, niet Ron Dennis of Frank Williams maar wel Willy Weber en consoorten)... |
|
||||
|
||||
Ik denk dat het probleem net zoals bij zo vele zaken de dag van vandaag is dat er te veel geld bij betrokken is. De bedragen zijn zo hoog geworden dat men niet het minste risico neemt. Stel je voor dat Schumacher of Coulthard zouden meedoen aan Le Mans en dan een ongeluk zouden tegenkomen gelijk Thierry Boutsen enkele jaren geleden. Gevolg: alle kansen om WK met hun team te winnen zijn weg en de verliezen zijn enorm. Wat ik dan wel weer raar vind, is dat Schumacher (en een aantal andere) zo vaak meedoen aan voetbalmatchen. Ook al zijn het zeer vriendschappelijke matchkes, het is toch altijd gevaarlijk om bijvoorbeeld knieblessures op te lopen.
En wat betreft toegankelijkheid, denk ik dat ge met de juiste connecties wel tot bij de rijders geraakt. Kijk maar eens op www.f1pits.net, daar staan foto's van in Oostenrijk, waar die mannen toch tot bij rijders en teamleiders geraakt zijn. |
|
|||
|
|||
Sennake heeft gelijk over dat BVilleneuve z'n mening durft zeggen, ook Irvine doet dat volges mij!
|
|
||||
|
||||
Ja Tsjolder, ge hebt wel gelijk over Hakkinen, maar ik vind hem toch wel een aangenamer mens dan MS (al ken ik geen van beiden persoonlijk uiteraard).
Hakkinen heb ik al grappen weten maken, MS daarentegen nog nooit (maar ik volg het allemaal ook niet meer zoveel dus kan al wel eens een mop van MS gemist hebben).
|
|||
|
|||
zijn pruil toen hij vorig jaar wereldkampioen was toen hij die aanhad was grappig en als hij mee dirigeert op het Italiaans volkslied is toch ook grappig vinnek
|
|
||||
|
||||
das nie grappig , das BELACHELIJK, das een groot verschil!
|
|
||||
|
||||
Hakkinen is het droge-humor type.
Meer zelfs, hij staat er om gekend om énorm 'koel' te zijn tijdens interviews en geen woord teveel te zeggen. Dat leidt soms tot hilarische toestanden. Reporter: Well Mika congratulations with your pole position, that was quite a remarkable flying lap you set there, wasn't it ? Mika Hakkinen: Yeah it was. (long silence) Reporter: All went good probably ? Mika Hakkinen: Yeah, you can say that.(longer silence) Reporter:What do you think about the start tomorrow ? Will you be able to leave Schumacher behind you ? Mika Hakkinen: We will see tomorrow.(even longer silence, Mika starts getting kind of a 'smile' on his face) Geweetwel, zo van die nietszeggende interviews ![]() Daar 'rulet' hij toch wel in, moet ik toegeven. Schumacher daarentegen geeft de pers ineens een serieuze job mee aan commentaar/racebeschrijvingen/uitlatingen...
|
||||
|
||||
Quote:
tis allijk beter dan te zitten liegen da ge verloren zijt doordat de banden ineens ferme vibraties begonnen te krijgen, of dat den onderkant van de wagens geschaafd was door op nen curb te rijden... |
|
||||
|
||||
Quote:
btw, dienen foto vind ik nen ele schonen, en die sta nu op mijnn harde schijf, bedankt TiBo en ksnap nie wrom da da erg is om te wenen as ge in uzelf ontgoocheld zijt |
|
||||
|
||||
Mneeh Hakki dat was gewoon een interview dat uit mijn fantasie opsprong.
ik bedoel, das zo een beetje een algemene schets van het soort interviews Hakkinen aflegt ![]()
|
|||
|
|||
Die pruik is NIET belachelijk sennake, hij schaamt zich daar niet voor. Hakkinen zal dat wel doen...
|
|
||||
|
||||
A) Bepaalde mensen zijn makkelijk uit hun schulp te krijgen. Hou daar rekening mee!
B) Het is niet het huilen op zich dat grappig is, het is de manier waarop. Toen Schumacher huilde op de PC in Monza dacht ik: "Wow, die gast stond onder druk!". Toen ik Hakkinen op Monza zag huilen dacht ik: "Crybaby!".
|
||||
|
||||
Kdenk dat zo beginnen wenen in een beslissende fase van eht wereldkampioenschap wel normaal is zenne.
Kbedoel maar, wanneer de werkers onder ons een contract van ettelijke miljoenen krijgen, maar er iets voor moeten doen en tijdens hun taak ineens falen en op deze manier hun contract kunnen vergeten.Ne mens die dan ni weent, of ni voor zen gevoelens uitkomt is geen mens
|
||||
|
||||
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind dat de moderne man in contact moet zijn met zijn vrouwelijke kant. Van mij mag een Hakkinen of een Schumacher huilend naar het circuit komen en er op dezelfde manier weer vertrekken, maar als ik op zondag de TV opzet wil ik ...
a) Lees dit als je ouder bent dan 18 .... 22 gladiatoren zien die klaar staan om: - elkaars ballen van het lijf te snijden - op de karkassen van gevallen collega's te spuwen. b) Voor zij die jonger zijn dan 18 ... 22 toegewijde sporters het uiterste zien geven om de eerste plaats veilig te stellen.
|
|||
|
|||
ik ga toch boven de 18 hoor!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|