![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Idd
En het is natuurlijk logisch dan automerken ook andere dingen sponsoren dan alleen autosport. |
|
||||
|
||||
Bernie lijkt er niet rauwig om als je een artikeltje op f1racing.nl leest. Hij plijt voor drie wagens per team. Maar zoals hier al is gezegd, zal het wel wat meer spanning brengen, maar op termijn de F1 gewoon helemaal kapot maken omdat zo de mindere teams nog minder gemakkelijk in de punten zullen rijden. (tenzij er zoals in WRC telkens slechts twee wagens punten kunnen scoren voor het constructeurskampioenschap misshien.)
|
||||
|
||||
Als Jaguar stopt en niemand het team overneemt zijn er nog slechts 9 teams aanwezig in de Formule 1.
Volgens mij zegt het reglement dat er minstens 20 wagens dienen mee te rijden in het kampioenschap. Zien we volgend jaar dan voor het eerst teams met drie wagens aan de start komen?
|
|||
|
|||
Volgens autosport.com zou Red Bull het Jaguar team wel eens kunnen overnemen. Ze zouden een Toyota motor willen gebruiken en Liuzzi, Klein en Coulthard worden als piloten genoemd.
Ford moet het overname bod goedkeuren binnen de 2 weken van Red Bull... Zal Arden dan toch Jordan moeten overnemen? ... |
|
||||
|
||||
Goeienavond
ik moet ergens beginnen, dus dit wordt mijn eerste post: LEINDERS RULES!!! en on-topic: ik denk ni da arden jordan gaat overnemen, ik zou t in ieder geval heel spijtig vinden |
|
||||
|
||||
En waarom zou Arden jordan niet overnemen? Ik denk dat ze zowel de logistieke als de financiële mogelijkheden hebben om een team als jordan er terug bovenop te helpen.
mvg
|
||||
|
||||
Omdat ik hoop da arden en jordan naast elkaar in de f1 mogen zitten
|
|
||||
|
||||
Dat zou het mooiste zijn natuurlijk. Maar met de hoge inschrijfsom (ook al is die al omlaaggehaald) worden mijns inziens nog steeds teveel mensen afgeschrikt om ZELF de stap naar f1 te zetten. Zo vind ik het nog steeds jammer dta Honda niet zelf met eigen motor EN wagen in de f1 is gestapt, die hadden echt heel veel potentieel. BAR plukt daar deels de vruchten van.
Dat ford uit de f1 stapt is echt wel jammer want ze hadden toch wel wat "aandeel" in de f1 en zitten alles bij elkaar toch al ettelijke jaren in de f1 lijkt me...
|
||||
|
||||
maar Ford stapt ni uit de f1 he! Ze hopen terug te komen als compleet Ford-team.
En al goe da honda ni in de f1 is gestapt, nog een fabrieksteam erbij, we hebben der al zoveel. Vroeger waren het allemaal privé-teams, nu zit de fabriek er achter. |
|
|||
|
|||
De mannen kunnen nog wat lachen blijkbaar.
![]() |
|
||||
|
||||
deze foto wou ik ook net posten
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Er komt geen einde aan de geruchten over kandidaten overnemers van Jaguar en Cosworth. Nu wordt Hyundai genoemd (ieder weet hoe een groot succes hun WRC wagen was).
Veel speculatie: Hyundai, Audi, GM, Renault/Mecachrome, Red Bull, Arden, ... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|