De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-02-2005, 12:04
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Ik denk dat Mike en ik geen consistenter team konden zijn. We hebben allebei dezelfde snelste tijd in de race gereden.

Ik moet zeggen dat het net als vorig jaar héél goed georganiseerd was. Wel had ik nadien de indruk dat de karts nog niet helemaal openstonden. Om 21u30 heb ik nog een heat gereden en toen haalde ik met kart 2 zonder problemen een 44'15 en er was minder grip dan in de race.
Reply With Quote
Old 13-02-2005, 13:27
Clubby1275's Avatar
Clubby1275 Clubby1275 is offline
De Paddock Rookie

Het was echt zalig gisteren. Goede organisatie enzo! Het was heel leuk rijden gisteren, zeer sportief ook. Ikzelf en Rappe106 (G&Y Racing) hadden nooit verwacht 3de te eindigen. Zijn er gisteren foto's getrokken? Zoja, komen die dan ergens op een site ofzo?
Reply With Quote
Old 13-02-2005, 15:59
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by redje
Ik denk dat Mike en ik geen consistenter team konden zijn. We hebben allebei dezelfde snelste tijd in de race gereden.

Ik moet zeggen dat het net als vorig jaar héél goed georganiseerd was. Wel had ik nadien de indruk dat de karts nog niet helemaal openstonden. Om 21u30 heb ik nog een heat gereden en toen haalde ik met kart 2 zonder problemen een 44'15 en er was minder grip dan in de race.
Volledig mee akkoord
Maar vond van in begin tijdens de race & chrono's al wel duidelijk dat we met deze kart geen (wat naar-mijn-goesting) een goede chrono is, konden neerzetten,
ook daarom verwonderd het me niet dat je in die heat (om 21u30) 44'15 haalde,

Het is mss een rare manier van vergelijken he, maar als de kart open staan en ze knallen niet (als je bij hoog toerental gas lost) dan mag je er bijna zeker van zijn dat je zeker niet de snelste bent ze

Ik ben tijdens mijn chrono's binnen gekomen om het even te laten nazien, maar hij stond wel helemaal open (wat natuurlijk niet belet dat, de ene altijd wat beter gaat dan de ander). Dus niets aan te doen, maar ik vindt het zelf een heel goed resultaat volgens onze mogelijkheden zenne

Vond het voor de rest ook een redelijk faire race, en de meesten hebben heel spontaan en goed doorgelaten!
Enkel bij de chrono's was het wat te druk om meermaals een goede chrono te proberen rijden

btw: heel goede organisatie Dave
Old 13-02-2005, 19:43
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by speesman
Voor de volledigheid de uitslag (als iemand de wedstrijdbladen wil inscannen, dan mag die dat altijd doen ):

Hier klikken

Last edited by Mickey; 13-02-2005 at 20:01.
Reply With Quote
Old 13-02-2005, 21:24
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

Leuke race, goede organisatie, sportieve rijders. Laat er zo nog maar komen. Pluim aan de organisatie !

Enkele foto':s -> www.rhino-racing.be/php/media_ckc_05.php
Met dank aan Brecht Decancq.

Voor de leute kan je hier ook de uitslagen vinden met de splits tijdens de kwalificaties er bij.

Last edited by vertigo; 13-02-2005 at 21:27.
Reply With Quote
Old 15-02-2005, 00:53
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by vertigo
Voor de leute kan je hier ook de uitslagen vinden met de splits tijdens de kwalificaties er bij.
Voor de leute mag je zelfs elk team dat buiten de top 5 is geëindigd een ronde extra geven daar de marshalls bij het afvlaggen te laat de pits hadden geopend waardoor de eerste vijf teams een ronde extra hebben gereden

We hebben ons in elk geval geamuseerd en na het lezen van de verslagen van Rhino Racing en F1World.be zijn we enigzins opgelucht te moeten vaststellen dat we blijkbaar niet de enigen waren die te kampen hadden met een minder goed kartje. Of zo voelde het toch in ieder geval.

De strijd met Peter was inderdaad spannend, hij gaf me geen moment rust en was op de rechte stukken zelfs sneller. Jammer genoeg kwam er abrupt een einde aan onze sportieve strijd wanneer ik, na het voorbij steken van een gedubbelde, in de volgende bocht door diezelfde piloot achteraan wordt aangereden en dus rechtdoor werd gedwongen .
Zowel de gedubbelde als Peter schoten me voorbij en ik werd dus op achtervolgen aangewezen.

Enkele ronden later kreeg Peter jammer genoeg van hetzelfde laken een broek. Net wanneer ik weer aan zijn bumper kleefde stak hij een gedubbelde voorbij die het blijkbaar ook nodig vond om hem in de volgende bocht aan te rijden . Beide karts spinden bij het inrijden van het tunneltje onder de brug en ik kon hen maar net ontwijken waarna het tunneltje achter me potdicht achterbleef. Wellicht heeft Peter daar kostbare seconden verloren want ik heb hem daarna niet meer gezien.

De rest van mijn stint heb ik dan vrijwel heel de tijd alleen gereden met enkel Rhino 1 en F1World.be (ver) in het vizier. Dichterbij komen zat er jammer genoeg niet in en na 30 minuten gaf ik dan maar het stuur over aan Yves.

Yves vertrok vol goeie moed en opende de jacht op onze voorliggers. Hij sloeg er vrij snel in Rhino 1 bij te benen waarna hij zeer sportief door hen werd doorgelaten
Ronde na ronde kwam hij dichter op de jongens van F1World.be maar de kloof was jammer genoeg net te groot en we strandden op iets van een zevental seconden van de top vijf.

Tot daar mijn verslagje
Dave, proficiat met je overwinning!
Old 15-02-2005, 17:44
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

@ Flitser:Ik heb in de uitslag een rondeke bijgevoegd. Wel klopt er dan nog altijd iets niet als ik het tegoei bekijk. Maar tzal toch grotendeels kloppen nu. Bedankt voor de opmerking
Old 20-02-2005, 15:44
Clubby1275's Avatar
Clubby1275 Clubby1275 is offline
De Paddock Rookie

Nog effe iets vermelden.Op mijn beker van de 2de plaats is het woordje Challenge verkeerd geschreven Er staat Callenge... Ni da dat erg is ze, gewoon dak het nu net pas gezien heb :d

Groetjes
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules