![]() |
|
|
||||
|
||||
verslag op VRT
Daarnet het verslag gezien vd Belcar op de VRT, misschien wel kort (maar voor de uitgebreidde verslagen is er pitstop) maar 'k vond dat het verslag zeer goed gemaakt was.
![]() |
|
||||
|
||||
Was voor mij de eerste keer dat ik belcar op TV zag, idd erg kort. Maar de beelden op zich waren niet slecht
Brandje bij Buurman zag op TV heftig uit, dat die gast niet meteen stopte?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
verslag was goed ;
Alleen jammer dat er niets verteld werd over toerisme-klasse
|
||||
|
||||
De vrt gaat in ieder geval de goede richting in. Nu nog de verslagen wat langer maken en pitstop.tv krijgt er mss een concurrent bij.
|
|
|||
|
|||
![]()
zat net aan de gebakken paaseieren met schoonfamilie of is het gebakken schoonfamilie met paaseieren?
|
|
||||
|
||||
Heb ik dat GODVERDJU gemist !!!!! ik dacht dat dat voor de F1 kwam , ik had het na de koers direct afgezet. Dedju toch nog nie !!!!
srry voort schelden ![]() |
|
||||
|
||||
pff, Rtbf had vorige zondag (dag v/d race) al een verslag van 15min.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb dat dus ook gemist.
|
|
|||
|
|||
toevallig niemand die dit online kan plaatsen ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
je kan het natuurlijk ook positief benaderen en zeggen dat de VRT erop vooruit gaat, en dat deze aandacht enkel goed kan zijn voor de Belcar ....
|
||||
|
||||
Quote:
Ge moet gewoon t positieve zijn. |
|
||||
|
||||
Spijtig, dat heb ik ook gemist
![]() Maar in ieder geval vrt doe zo voort zou ik zeggen |
|
||||
|
||||
Inderdaad,
waarom niet met zen allen naar de VRT en de RTBF een mailtje sturen om hen aan te tonen dat ze goed bezig zijn, het zou in ieder geval een nuttiger tijdverdrijf zijn dan steeds op die mannen te kappen :-) |
|
|||
|
|||
Quote:
De intentie bestaat in elk geval om ook de overige wedstrijden van de belcar te coveren via korte reportages in Sportpaleis op zondagnamiddag. Alvast een aanmoediging waard vind ik ! wie doet mee ? Last edited by Mistery; 21-04-2003 at 11:41. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|