De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 20-10-2004, 20:53
Ferrari Forever's Avatar
Ferrari Forever Ferrari Forever is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: wolk nummer 9
Posts: 375
Heb zaterdag en zondag ook aan de Kemmel gestaan, reuzenscherm aan de linkerkant.
Hangt er vanaf hoe hoe hoog je op de berm kruipt natuurlijk, maar als je vanop hooguit 10 meter afstand een verrekijker nodig hebt om te zien wie er voor je passeert...
Trouwens, fotos nemen lukt prima hoor, ook met die draad.
Als ik volgend jaar nog maar een fractie van het spektakel zal zien dat ik dit jaar heb meegemaakt (crash coulthard, opgeblazen motor toyota, Lekke band Montoya, aanrijding Button), zal mijn f1 weekend al meer dan geslaagd zijn.
__________________
Take the blue pill and stay in Wonderland.
Take the red pill, and I'll show you how deep the rabbit hole goes
Reply With Quote
  #17  
Old 20-10-2004, 21:02
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Ik stond helemaal bovenaan, al sinds 6u 's morgens zelfs . Kwestie van toch niet naar beneden te glijden in al die vettigheid En heb dan ook nog steeds geen enkel probleem om iedereen te herkennen hoor. Zo niet kenners vragen dat ook telkens aan mij, "alle jong, 300 per uur, dan ziede die toch amper passeren". Dat valt heel goed mee vind ik hoor.
Misschien hebt ge me wel zien staan, ik was die gast met de zowat enige Britse vlag daar denk
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #18  
Old 21-10-2004, 11:49
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 258
neem mij nu is ni altijd zo letterlijk
Ik herken de coureurs best nog wel, ik wil alleen maar zeggen dat je op de meeste circuits veel te ver af zit van de baan, da er overal hogen draad staat (zelfs al aan rivage, waar is da voor nodig?), soms zelfs dubbele draad waardoor foto's trekken onmogelijk is. Vroeger stonden de toeschouwers bijna op de baan, da was ni goe. Nu is t zo veilig gemaakt da ge der te ver afstaat. Francorchamps valt nog goe mee, maar waar kunt ge tegoei gaan staan op de Ring, zonder over de 300 euro te gaan?
Reply With Quote
  #19  
Old 02-06-2005, 11:26
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
De ticketverkoop lijkt echt wel heel slecht te verlopen precies!

Vandaag in de bus promo van VISA om tickets (weekend - bronze) te bestellen aan halve prijs! 105€ ipv 200€ voor een weekendje rechtstaan.

Enkele weken terug in de krant een volledige pagina van Sherpa. Zij boden tickets (zondag - bronze) aan voor de prijs van 50€ ipv een dikke 100€ dacht ik.

Als je dat zo allemaal ziet.... lijkt de verkoop wel een dikke flop te worden...
Als dat maar goed afloopt voor de komende jaren en het voortbestaan vd onze GP...

Er is al z'n grote geldput. Dan plannen ze nog om maar schermen en tribunes bij te bouwen sinds vorig jaar. Dit jaar komen er nog een aantal bij.

Maar het (Belgisch?) publiek word maar minder en minder precies?

Zullen ze ook dit jaar weer de vrijdag gratis moeten maken om zo nog wat laatste klanten te kunnen scharrelen voor zat en zon???
__________________

Last edited by Mr.Dallara; 02-06-2005 at 11:39.
Reply With Quote
  #20  
Old 02-06-2005, 11:32
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
De ticketverkoop lijkt echt wel heel slecht te verlopen precies!

Vandaag in de bus promo van VISA om tickets (weekend - bronze) te bestellen aan halve prijs! 105€ ipv 200e voor een weekendje rechtstaan.

Enkele weken terug in de krant een volledige pagina van Sherpa. Zij boden tickets (zondag - bronze) aan voor de prijs van 50€ ipv een dikke 100€ dacht ik.

Als je dat zo allemaal ziet.... lijkt de verkoop wel een dikke flop te worden...
Als dat maar goed afloopt voor de komende jaren en het voortbestaan vd onze GP...

Er is al z'n grote geldput. Dan plannen ze nog om maar schermen en tribunes bij te bouwen sinds vorig jaar. Dit jaar komen er nog een aantal bij.

Maar het (Belgisch?) publiek word maar minder en minder precies?
hoog tijd voor een Belg achter het stuur van een Minardi of Jordan...Leinders bewees vorig jaar vaak sneller te zijn dan het duo Bruni-Baumgartner.
Sponsors...
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #21  
Old 02-06-2005, 12:32
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Enkele weken terug in de krant een volledige pagina van Sherpa. Zij boden tickets (zondag - bronze) aan voor de prijs van 50€ ipv een dikke 100€ dacht ik.
75 ipv 150€

éénmalig aanbod stond erbij, week later net hetzelfde in de krant
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #22  
Old 02-06-2005, 12:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Maar het (Belgisch?) publiek word maar minder en minder precies?
Toch logisch met dergelijke absurde prijzen. 200 euro om met je kont in het natte gras te zitten. Eindelijk geeft de klant het juiste signaal af naar organisatoren, circuit en de rest van het F1-gepeupel. Wegblijven!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #23  
Old 02-06-2005, 12:51
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Zullen ze ook dit jaar weer de vrijdag gratis moeten maken om zo nog wat laatste klanten te kunnen scharrelen voor zat en zon???
Ik hoop toch dat ze dit niet gaan doen. Normaal is vrijdag nog een rustig dagske waar ge gemakkelijk de twee vrije oefensessies op andere plaatsen kunt kijken. Vorig jaar was dat wel anders met die 60.000 vrijkaarten

Met die vele promoties die er al geweest zijn, en ongetwijfeld nog zullen volgen (Le Mans, 24u Spa, kranten, ...?) denk ik wel dat ze wat extra Belgen naar Spa krijgen dat weekend. Dat ondervind ik toch al in eigen omgeving.
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #24  
Old 02-06-2005, 21:14
Snelle Japie's Avatar
Snelle Japie Snelle Japie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Leopoldsburg
Posts: 344
Vandaag zat er bij mijn VISA factuur reclame ivm Bronze tickets, nu 105 € ipv 200 € en Proximus heeft een reclame aanbod voor abonnees, 50 € voor 4dagen met tribune plaatsen.
Reply With Quote
  #25  
Old 02-06-2005, 21:21
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
snelle japie ... weet jij meer van dat proximus aanbod

want 50€ voor tribune plaatsen is wel gene prijs ... En vermits ik proximus abo ben
__________________
Reply With Quote
  #26  
Old 02-06-2005, 22:35
Snelle Japie's Avatar
Snelle Japie Snelle Japie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Leopoldsburg
Posts: 344

Reply With Quote
  #27  
Old 03-06-2005, 00:47
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
F1 is nog altijd iets anders als de 24u van Spa
Maar dat is ook een mooi 'packet' hoor, ga ik toch eens voor horen denk! (thx!)
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #28  
Old 20-06-2005, 14:48
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 258
mijn pa heeft da is nagekeken, en als ge zelf een ticket koopt voor een heel weekend kost het maar 45 euro.
Bizar, ni?
Reply With Quote
  #29  
Old 20-06-2005, 14:50
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
maar dan moogt ge ni over hunne loper lopen zenne. Heb daar vorig jaar is met mijn simkaart gesmeten (pay &go) om mijn ongenoegen te laten blijken over hoe proximus zijn klanten behandeld.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #30  
Old 20-06-2005, 16:35
Petter-Jån's Avatar
Petter-Jån Petter-Jån is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2005
Location: Alken
Posts: 143
Hoe knap F1-wagens ook zijn, ik vind de sfeer bij de 24h toch veel leuker hoor! Alleen jammer dat (half-geïnteresseerde / niet-betalende) VIP's het zicht en de mooie plaatsen innemen op heel wat plaatsen.

Ik kijk wel op tv, veel meer info, lichtjes goedkoper en beter de race te volgen. Bij de 24h ben ik dan wel in Francorchamps te vinden!
__________________
We do not inherit the Earth from our ancestors, we borrow it from our children.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 20:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.