![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
maar met welke auto dan ??
|
|
||||
|
||||
tja... een extra wagen zeker? ik heb het spel zelf nog niet gespeeld he, weet ook niet hoe het ineen zit
![]() de demo is trouwens met de (lelijke) Honda Civic op Donington... en van het schademodel op de screenshots blijft in het spel niet veel meer over (en ja, ik speel met alles op maximum)
|
||||
|
||||
Spel wil ni spelen. Mist en dll file en wil die niet installeren.
|
||||
|
||||
ik heb hem ook gedownload en geinstaleert zelfs en nog gaat em nie...
|
|
||||
|
||||
Release date aangekondigt : 23 februari 2006
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
hier zijn alle circuits van in het spel !!
Australia # Mount Panorama V8 circuit (Bathurst) # Barbagallo – Long, V8 and Short circuits # Eastern Creek – Grand Prix, V8, Short and Southern Loops circuits # Queensland Grand Prix circuit # Oran Park – Grand Prix, South and North circuits # Sandown Park V8 circuit # Gold Coast Indy 300 Grand Prix circuit # Symmons Plains Raceway V8 circuit # Philip Island Grand Prix circuit # Hidden Valley Raceway # Adelaide Street circuit Bahrain # Bahrain – Grand Prix, Internal, and External circuits Belgium # Spa-Francorchamps Grand Prix circuit ![]() China # Shanghai Grand Prix Circuit Czech Republic # Brunn - Brno Grand Prix Circuit Germany # Hockenheim – Grand Prix, National and Short circuits # Lausitzring EuroSpeedway – Grand Prix circuit # Norisring – Grand Prix circuit # Nurburgring – Short circuit # Motopark Oschersleben – Grand Prix, 'B' and 'C' circuits Ireland # Mondello Park – International, National and Short circuits Netherlands # Zandvoort – Grand Prix, National, Club and Oostelijk circuits New Zealand # Pukekohe Park Raceway Turkey # Istanbul Park Circuit UK # Donington Park – Grand Prix and National circuits # Oulton Park – International, Island and Foster circuits # Silverstone – Grand Prix, International, National, and South circuits # Brands Hatch – Grand Prix and Short Indy circuits, plus Rally Cross track # Bedford Autodrome – GT, North, East, South and West circuits # Snetterton # Castle Coombe USA # Indianapolis Motor Speedway Oval # Nashville Super Speedway # Dover International Raceway # Gateway International Raceway # Gateway International Raceway Road course # Laguna Seca Grand Prix circuit Plus: Original circuits designed exclusively for the game: # 3 UK Rally courses # 3 International Rallycross courses # 2 Go Kart circuits # 5 National Dirt Raceway circuits (nu nog een carlist... ) |
|
||||
|
||||
Wel jammer dat Zolder er niet inzit, had ook wel in de game gepast vind ik.
En ook snap ik dan niet waarom ze vd Nurburgring het GP Circuit er niet hebben inzitten. Voor andere circuits hebben ze er soms dan wel 4 versies inzitten :s Toch ook wel opmerkelijk dat er geen enkel Italiaans circuit inzit. En van de Japanse mochten er natuurlijk ook wel enkele in. Maar we gaan maar niet te hard klagen he, 't is toch wel een mooi gevariëerde tracklist. Over Laguna Seca ben ik dan weer héél tevreden ![]() edit: op de site van Codemasters staan er ondertussen ook weer wat nieuwe screenshots. Dit gaat echt weer een supergame worden!
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 12-12-2005 at 00:21. |
|
||||
|
||||
op de site van codemasters is er een filmpje van Spa te downloaden, en ik vrees dat ge uw laatste zin zult mogen schrappen, Interceptor.
toch als ge een beetje juistheid in de circuits wilt... verschillende bochten zijn gewoon fout op alle gebied (er zit zelfs een dipje in Les Combes). voor hetzelfde geld maken ze van de Corkscrew een vlakke bocht...
|
||||
|
||||
er is een demo te downloade op www.dtm.de
ik denk dat da de 2de is.. |
|
||||
|
||||
ik vind de demo niet slecht !!
alleen dat hij soms wat hapert.. maar ik haal em toch op de xbox dus das al geen probleem meer voor de rest debk ik dat het een super fijn spel gaat worden.. wel een 'negatief' punt is, dat er WEER geen jahreswagens bij de dtm zitten,dus de wagens van abt,capelle,mucke,... zijn gewoon allemaal 2005 audi's en mercedessen (ik moet wel zegge dat de livery van abt mooi staat op een 2005 wagen !) en dan ook nog de achterlichte van de vectyra's !! ze zijn knal rood terwijl ze in het echt meer zwart zijn... verder vraag ik mij ook af of de gt3 wagens bij het british gt ook wel echt gt3 wagens zijn en dus niet met alle gemak de gt2's kunne kloppen.. het is gewoon wachten tot eind februari... |
|
||||
|
||||
wel, smiley, ik ben het niet met u eens
de baja buggy is oncontroleerbaar in de jumps (trouwens, dit soort buggy's wordt irl enkel op ovale baantjes gebruikt, niet op een circuit als in de demo) tijdens de DTM-race wordt ik voortdurend bestraft omdat ik race "the DTM way", dwz: vol aanvallen, bumper aan bumper, curb-hopping etc... enkel de V8-supercars vond ik nog redelijk, hoewel de motoren eerder als een mixer klonken dan als stoere V8's. de graphics zijn weer overbelicht, en de skins van de wagens passen niet helemaal op de modellen (het zijn slechts enkele details die niet passen, maar een professioneel bedrijf moet beter kunnen doen dan amateurs, en dat is hier niet het geval) Hockenheim klopt niet. in tijden van GPS en bedrijven die nieuwe technologieën aankondigen om banen nóg accurater weer te geven, is de kwaliteit van de banen in de Race Driver reeksen altijd erbarmelijk geweest, en ook hier weer bakken ze er niets van het rijgedrag is ook opmerkelijk. in de eerste demo had ik al niet het gevoel de wagen te controleren. in deze demo is het wat minder, maar nog steeds. bochten die ik in pakweg GTR nooit ofte nimmer meer zou halen, lukken hier nog, zonder al te veel moeite. als ik de replay bekijk valt het me dan ook op dat de wagen constant kunstmatig lichtjes bijgestuurd wordt, wat een heel artificieel beeld geeft. en dan de waarschuwingen, begeleid door zo'n arcadehal-ding. qua inleving is het 0. het begon nochtans goed: in de opties stond "race length: max" en "cockpit mirrors". maar dan is die maximale race lengte 3 rondes, en zit je in de cockpit zo ver naar voor dat de spiegels niet eens in beeld komen. als er al een cockpit is. kijk, dat je een arcade-game maakt, heb ik geen probleem mee. dat je graphics niet top-of-the-bill en nieuwe standaarden zetten, heb ik geen problemen mee. maar probeer het dan niet te verkopen als "the real racing simulator" en er screenshots bij te zetten die iedereen doen dromen van de duurste pc-hardware...
Last edited by marcel; 23-12-2005 at 15:01. |
|
||||
|
||||
hhm er nu staan ook alle auto's op http://nl.codemasters.be/dtm3/
(gewoon op auto's klikken) nummer 43 en vooral 44 zijn wel echt geweldig ![]() zitte nog wel wat (voor mij) onverwachte auto's tussen zoals de ariel atom |
|
||||
|
||||
Ik had de lijst van't weekend al gezien. Maar er ontbreken precies nog wel enkele wagens. Ik dacht ooit een screenshot gezien te hebben vd Williams FW18, waarmee Damon Hill in 1996 nog kampioen geworden is. Maar in deze carlist zie ik maar twee Williamsen staan.
De circuitlijst is precies wel minder indrukwekkend als die van de vorige editie. Buiten de DTM, V8 en Britse GT - circuits zijn er niet veel toevoegingen gebeurd. Wel snap ik dan niet dat Melbourne er niet inzit "dat behoort tot de F1" staat er ergens in de FAQ, maar als ge de circuitlijs afgaat, komt ge toch wel tot een heel aantal huidige (en ex-) F1 circuits ![]() In alle geval ga ik het spel toch meteen halen, heb me met de vorige twee edities toch altijd goed kunnen amuseren. Hoop enkel wel dat de carriere mode wat langer duurt als bij DTM2, want die was toen echt wel snel uitgespeeld.
|
|