![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Hij geeft al toe dat zonder de hulp van andere teams (lees (BAR)-Honda) hij onmogelijk aan de start zal kunnen verschijnen wat betreft het chassis.
En tegen de start hoopt hij 100 werknemers te hebben. Ze hebben daar nog veel werk te doen lijkt me... Maar 't zou zeker leuk zijn om een nieuw team te verwelkomen in de F1.
__________________
..: www.marcgoossens.com :.. |
#17
|
||||
|
||||
Minardi is weg, Super Aguri komt erbij... Jammer genoeg is Suzuki een Japanner en geen Australiër. We zullen Suzuki dus weinig zijn mening horen zeggen zoals Stoddart.
Ze zullen misschien in 2006 op de grid staan, als ze een chassis vinden. Dome zal daar waarschijnlijk wel voor zorgen, hoewel het reglement zegt dat een team eigen chassis moet bouwen. Dus ik veronderstel dat Dome eigenlijk de grote baas van het team is, maar dat de naam van Suzuki erop werd geplakt voor de publiciteit. |
#18
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zegt Paultje S. nu? Quote:
![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#20
|
||||
|
||||
Quote:
Er schijnt dus toch een gaatje in de reglementen te zitten ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#21
|
||||
|
||||
9 van de 10 teams zouden reeds akkoord zijn om Aguri toch toe te laten voor 2006. Enige nee-stem is Midland op dit moment.
Aguri zou reeds akkoord zijn met het nieuwe Concorde Agreement van Bernie,dat zal ook wel meehelpen. Volgens auto-motor-und-sport.de zijn er twee scenario's waarom Midland (nog) nee zegt. Heerlijk die politieke spelletjes.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#22
|
|||
|
|||
Quote:
autosport.com meldt hetzelfde. |
#23
|
|||
|
|||
Leuk zo'n volledig Japans team.
|
#24
|
||||
|
||||
De Jappanners zijn weer een stapje dichter bij de F1:
de 10 teams hadden hun toestemming al gegeven. Nu zou ook het inschrijvingsgeld (48 miljoen dollar ![]() Zoals al langer werd gezegd, zullen ze met Honda motoren rijden én technische ondersteuning van hen krijgen. Nu zou Honda hen ook nog eens gaan sponsoren. Dat lijkt dus meer en meer op een Honda B-team ...
__________________
..: www.marcgoossens.com :.. |
#25
|
||||
|
||||
Quote:
Sato als coureur 1, als nr.2 komt Yuji Ide uit de bus volgens Autosport.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#26
|
||||
|
||||
De centjes van de waarborg schijnen dan toch binnen te zijn maar dat wil niet zeggen dat het in orde is
![]() Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#27
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#28
|
||||
|
||||
Super Aguri zal waarschijnlijk banden gebruiken die niet ontploffen op bankings: Bridgestones dus. eea op www.pitpass.com
__________________
|
#29
|
|||
|
|||
Ondertussen is bevestigd dat Super Aguri inderdaad met Bridgestone zal rijden.
|
#30
|
||||
|
||||
de fans zijn er al :
![]() foto: motorsport.com
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|