De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Games
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 24-02-2006, 21:21
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally Posted by raceboy
zo ik heb hem al. Begin is identiek aan DTM2, Hij is niet slecht. De open wheel wagens zijn lastig.
Rij je op pro-simulation?
Old 24-02-2006, 21:32
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Ottooke
Rij je op pro-simulation?
world tour.

Reply With Quote
Old 24-02-2006, 21:53
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
world tour.
Dat bedoelde ik niet. Je kan bij je profiel kiezen voor Simulation of Pro-Simulation, althans bij DTM 2. Waar staat het op?
Old 24-02-2006, 22:41
Raceboy's Avatar
Administrator

Quote:
Originally Posted by Ottooke
Dat bedoelde ik niet. Je kan bij je profiel kiezen voor Simulation of Pro-Simulation, althans bij DTM 2. Waar staat het op?
nog niet op gezien. Pro-simulation is nu een aparte mode.

Reply With Quote
Old 25-02-2006, 08:37
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
De open wheel wagens zijn lastig.
en hoe zit het met da grasmachien ?? daar al mee gereden ?
Reply With Quote
Old 25-02-2006, 18:58
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ik heb hem ook sinds gisteren, meteen in de Pro Carreer begonnen bij de "Open Wheels".
Eerst moest ik karting gaan rijden, dat rijgedrag viel me wel wat tegen. Maar stuurde toch heel moeilijk. Maar niveau lag veel te laag, dus alles gewonnen
Nu bezig in FFord, dat rijdt al plezanter als de karts vind ik. Soms best wel oppassen om niet te spinnen door te snel op het gas te gaan, of te laat te remmen.

Normaal kunt ge weer kiezen voor simulation of pro simulation, wsl rijdt ik nog op simulation gewoon. Eerst zo het spel wat leren kennen, dan overschakelen en zien wat dat geeft.
Voor niveau zou ge er ook twee kunnen kiezen, dat zou ik best wel eens veranderen, want tegenstand heb ik nog niet veel gezien. Zelfs een keer spinnen in een 3lap race is meestal niet voldoende om me van de overwinning te houden.

Dat grasmachien ben ik (gelukkig) nog niet tegengekomen.
't Is wel zo dat ge eerst wel world tour of één van de pro careers moet rijden, voor ge die kampioenschappen met bijhorende circuits unlocked, anders kunt ge in free race amper iets rijden. Precies dat ge weer niet zomaar met elke wagen op elk circuit kunt rijden, hopelijk hebben ze Spa in veel kampioenschappen inzitten dus.

Wat me wel opvalt, is dat ge dit spel niet zo snel hebt uitgespeeld als DTM2. Mss dat die World Tour weer wel redelijk snel gaat, maar de pro carreers zijn lange kampioenschappen met telkens practice, qualificatie en een race (aantal ronden kunt ge instellen).
't Lijkt me voorlopig zeker geen misse koop, maar om een echt oordeel te vellen, ga ik toch nog enkele uren mogen racen.

Last edited by The Interceptor; 25-02-2006 at 19:00.
Reply With Quote
Old 27-02-2006, 00:17
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ondertussen nog wat geracet natuurlijk. Enja, ben niet ontevreden over mijn aankoop hoor. Maar super (realistisch) is het spel nu ook weer niet.
Graphics zien er allemaal wel goed uit, schade lijkt me nog vrij realistisch, enkel loopt ge nogal snel schade op, als ge tegen volle snelheid op een rechtstuk heel ff een wiel in't gras zet, dan is de ophanging al licht beschadigd. Niet dat ge er dan al last van ondervind.

Ik ben dus in Pro Career aan de Open Wheel kampioenschappen begonnen. Na kampioen te worden in karting en Formule Ford, ben ik nu actief in de Formule 1000. Een kampioenschap waar ik nog nooit van gehoord had? Maar de wagens zijn best nog wel leuk tot zo'n 12.000 toeren, en (door de spoilers?) best wel veel grip ook. We teveel denk, 't was me bij de FFord al wel opgevallen, maar nu bij de F1000 nog véél meer, de bochtensnelheden liggen in't spel echt wel een pak te hoog volgens mij.
Daarstraks in die F1000 een raceke moeten doen op Brands Hatch, in de regen dan nog (die overigens maar slecht uitgewerkt) kon ik volgas (217 km/u) door de eerste bocht gaan, dat is toch echt wel overdreven he?

Wat me wel opvalt, is dat die pro careers echt wel ff duren voor ge ze krijgt uitgespeeld. Ondertussen toch al zo'n 4-5 gespeeld, en zit nog maar halverwege het 3e kampioenschap in Open Wheel, er volgen er hier nog een stuk of 7 kampioenschappen.
En daarna dan nog de andere pro career toestanden én die World Tour.

Veel uren raceplezier gegarandeerd dus.
Alleen toch wel jammer dat ge in Free Race enkel die kampioenschappen kunt aandoen die ge in Pro Career (of mss ook in de World Tour) al hebt voltooid. Dus Spa heb ik nog niet vrijgespeeld. Hopelijk volgend weekend, als ik promoveer naar de Formule BMW, daar zal Spa wel inzitten zeker, als ze de echte (dtm) kalender volgen!
Old 27-02-2006, 00:48
Raceboy's Avatar
Administrator

Quote:
Originally Posted by The Interceptor
ben ik nu actief in de Formule 1000
in het echt is dat formula Jedi

Reply With Quote
Old 27-02-2006, 12:48
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by The Interceptor
de bochtensnelheden liggen in't spel echt wel een pak te hoog volgens mij.
Daarstraks in die F1000 een raceke moeten doen op Brands Hatch, in de regen dan nog (die overigens maar slecht uitgewerkt) kon ik volgas (217 km/u) door de eerste bocht gaan, dat is toch echt wel overdreven he?
is altijd zo geweest bij toca niet alleeen de snelheid in bochten is te hoog, maar ook de topsnelheid heb je veel rapper gehaalt, zo rij je bij dtm 2 op het einde van het rechte stuk van de nurburgring tegen de 290 aan.. zo komt het ook dat je veel te snelle ronde tijden hebt zoals 1.20.00 op hockenheim met een dtm
maar het is wel iets spannender op die manier..
Reply With Quote
Old 27-02-2006, 18:15
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Goed, ik hoor, pardon, lees het al. Mijn collectie PS2-games gaat weer met eentje uitgebreid worden. Morgen de locale FRS eens binnen stappen...
Old 27-02-2006, 19:11
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

hhm hij lag vandaag nog niet in de winkel
morgen maar eens naar hasselt ofzo gaan..
Reply With Quote
Old 28-02-2006, 12:12
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular

ik heb de demo gedownload maar als ik online wil spelen moet ik een acount maken. Ik vul alles in maar ik kan dan geen @ maken. Bijgevolg accepteert hij de gegevens niet en kan ik niet spelen... wat moet ik doen?
Old 28-02-2006, 14:03
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

ik he hem nu (eindelijk) ook.. heb al even in de world tour gereden... is wel een amusant spel, ook stuurt hij iets fijner als dtm2.. wat wel dom is zijn die waarschuwing vlaggen, dan ga je even van de baan en je krijgt meteen een waarschuwing dat je niet de bochten mag afsnijden..
ook al even op spa gereden met een dtm vectra (hoe kan het ook anders )
zeker de moeite waard dit spel.. te hopen heb ik snel het brits gt ge unlocked..
Reply With Quote
Old 28-02-2006, 15:24
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Supra
ik heb de demo gedownload maar als ik online wil spelen moet ik een acount maken. Ik vul alles in maar ik kan dan geen @ maken. Bijgevolg accepteert hij de gegevens niet en kan ik niet spelen... wat moet ik doen?
op de knop ² drukken, uiterst links op uw toetsenbord, onder Escape.

een codemasters-oplossing, zeg maar
Old 28-02-2006, 21:06
Yannick R's Avatar
Yannick R Yannick R is offline
De Paddock Regular

Ik vind toch ook dat de besturing te simpel is en je veeeel te hard door de bochten scheurt maar ik denk wel dat ik het ga halen.. dat carreer systeem is gewoon te tof.
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules