![]() |
|
|
|||
|
|||
Op de kop .....
C U |
|
|||
|
|||
17.8 Km
C U |
|
|||
|
|||
En de winner is :
C U |
|
|||
|
|||
AIRCO
HIP HIP HIP Hij mag mij bellen op 013/67.58.41 CU |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Doe 2 paar kousen aan? Komt er morgen iemand naar Zolder?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Re: *** GRATIS naar de DTM !! ***
Quote:
Maar ik ben telaat zeker en huuu, ik ben geen Paddock-menber. |
|
||||
|
||||
Tja, ge kunt nog altijd lid worden natuurlijk voor in de toekomst kans te maken op een kaart.
![]() |
|
|||
|
|||
hehe, miljaar miljaar :-) Sinds eind december heb ik zowat alle spelletjes en weddenschappen gewonnen; nu is mijn geluk plots gedaan..het werd eens tijd :-)
Pascal; mag ik uit die afstand trouwens concluderen dat je aan de rand van Diest woont? |
|
||||
|
||||
woehoeeeeeeee .... ambiance ... ikke heel het weekend op zolder dus ...
Mensen die ook op zolder zijn, en die den deze in real life willen ontmoeten ==> 0486/26.66.70 airco
|
|||
|
|||
Quote:
En idd ik woon niet in DIEST zelf maar in Deurne (bij DIEST). Dit verklaart inderdaad dat de afstand eigenlijk heel wat korter is dan iedereen geschat had. BETTER LUCK NEXT TIME. C U |
|
|||
|
|||
Sinds het NRF hebben we als lid al lang niet meer te klagen :-) En dan nog eens het Astromega-bezoek, etc... en een nieuwe host die zalig snel is in vergelijking met de vorige. DePaddock for president!
|
|
||||
|
||||
volges mij is et antwoord 17.8 km!
|
||||
|
||||
Ooooh, te laat zie ik net
![]() Ik had et anders toch wel goed gehad ![]() ![]() ![]()
|
|