![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Daarnaast verwacht ik dat Thompson ook geen stoeltje heeft voor volgend seizoen. Thompson of Plato? Dan zou ik kiezen voor de eerste. Overigens weet ik niet of Plato "groot" genoeg is in Engeland zodat hij sponsors aan kan trekken voor het financieren van een seizoen BTCC. Hij heeft nog een 2 jarig contract met SEAT UK. Normaal gesproken zal SEAT hem gewoon nog 2 jaar moeten betalen dus waarom geen prive inschrijving van Northern South met 1 of 2 SEAT's en met o.a. Plato, betaald door SEAT UK, achter het stuur? Last edited by FIRE; 12-09-2008 at 20:26. |
|
|||
|
|||
Met de benzine wel (vlakke bodem), maar de diesel hebben ze volgens het huidige technisch reglement gebouwd.
|
|
||||
|
||||
ondertussen is het btcc seizoen gedaan, giovanardi is voor de 2de keer op rij btcc kampioen geworden
![]() en dat terwijl hij de vorige 9 weekends gemiddeld 29 punten wist te scoren ![]() ook voor plato was het een mager weekend.. hij wist slechts 6 punten te scoren, en verloor daarme nog zijn 2de plaats aan jackson, wat met zijn bmw naar 2 zeges en een 4de plaats reed... de laatste race van het seizoen kwam op chilton's naam te staan, wat na lange tijd nog eens een race wist te winnen, het was al van 2005 geleden.. toen nog met het vorige civic model de eindstand van 2008 1 giovanardi (vauxhall) 2 jackson (bmw) 3 plato (seat) 4 turkinton (bmw) 5 neal (vauxhall) 6 onslow-cole (vauxhall) 7 shedden (honda) 8 turner (seat) 9 jones (seat) 10 chilton (honda) bij de merken, en teams is vauxhall ook met de 1ste plaat gaan lopen.. ik ben eens benieuwd hoe het er voor volgend jaar uitziet.. |
|
|||
|
|||
In ieder geval zonder fabrieks SEATs.
![]() Er zijn geruchten dat BMW UK samen met Priaulx (en Jackson?) en RBM overstapt van het WTCC naar het BTCC. Ook geruchten dat Honda officieel steun gaat verlenen aan TD. Last edited by FIRE; 26-09-2008 at 11:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
verder ben ik ook eens benieuwd of er teams een seat tdi zullen aankopen.. en of plato nog ergens een stoeltje kan bemachtigen ![]() wsr (de oranje bwm's) gaat trouwens deelnemen aan de etc cup.. te hopen volgen er nog enkele btcc teams |
|
||||
|
||||
Zou me verbazen als Priaulx exclusief BTCC zou mogen rijden dan. Denk dat BMW UK er geen probleem mee zal hebben, als hij op vrije weekends met een andere BMW zal rijden ergens ...
|
|
|||
|
|||
Er wordt beweerd dat BMW zich terugtrekt uit WTCC en gaat concentreren op GT2.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Voorlopig is alleen deelname aan ALMS met Rahal/Letterman officieel bevestigd. De rest (FIA GT? LMS?) moeten we nog maar afwachten. Last edited by Coach Ep; 26-09-2008 at 17:26. |
|
|||
|
|||
Eigenlijk snap ik sowieso niet waarom BMW UK actief is in het WTCC i.p.v. BTCC. Volgens mij krijgt het BTCC in de UK meer aandacht dan het WTCC.
|
|
||||
|
||||
Andrew Jordan zal volgend jaar met een vauxhall vectra rijden
![]() ik ben eens benieuwd of hij in de plaat van een andere vx racing rijder komt, of dat vx racing volgend jaar met 4 vectras mee doet edit: team eurotch zal ondersteuning van triple eight krijgen, ben eens benieuwd of ze 1 of 2 vectra's inzetten misschien kan martyn bell daar terecht, want bij arkas (vauxall astra) loopt het toch niet zo schitterend Last edited by smiley; 01-10-2008 at 16:50. |
|
|||
|
|||
Mooie move voor Jordan Jr, Senior komt volgend seizoen helaas niet meer in actie. Ik denk dat de John Guest/Pirtek livery wel gaat passen op de Vectra.
Dit seizoen dankzij het internet weer aardig wat races gezien. BTCC blijft geweldige autosport. ![]() Last edited by FIRE; 02-10-2008 at 12:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
http://img.photobucket.com/albums/v622/LeeJH/AJ78.jpg ziet er inderdaad niet slecht uit, toch al beter dan de saaie vxr vectra, te hopen maken ze nog eens een echt mooie livery voor 2009 de verbetering van 07 naar 08 was toch al goed ![]() |
|
|||
|
|||
De VXR livery is inderdaad erg saai.
|
|
||||
|
||||
Waar was dat te bekijken op het net?
|