![]() |
|
|
||||
|
||||
bwa kzij azo genen held in van die dingen zene. Kzen al content dak de datums van de wereldoorlogen weet. De guldensporenslag weetek dat da mee ruiters was, en die lagen dood ergens in de vlaanders en da lag vol mee gulden sporen ... zoiets ... als gij zegt 1302 als datum .... dan zal da wel zeker.
Heb da ooit geleerd in geschiedenis, mor was da den dag na het exaam al vergeten ... airco
|
||||
|
||||
ah, 11 juli 1302 is dus de Guldensporenslag. Fantastisch. Dat weten we dan ook weer terug...
eerlijk toegegeven, ik wist dat dus niet meer. Zal me eigenlijk ook worst wezen...daarom net als airco: 'mja dat zal wel'
|
||||
|
||||
![]() jan |
|
||||
|
||||
tja ik had het over mij aantal posts (ondertussen zitek weeral wa verder). Weet ikke veel dat ze dat tegen mijn geschiedeniskennis gaan gebruiken
![]()
|
||||
|
||||
effe ne korte reactie
Finish ge hebt bijna de volledige 1ste wereldoorlog in cijfers 1418 En Sennake begint verdomd dicht bij zijn geboortedatum te komen... ![]()
|
||||
|
||||
Zonder 1302 heette dit forum 'Le Paddock', en zaten wij allen achter onzen 'ordinateur' te posten ' en francais'
|
|
||||
|
||||
Misschien een beetje off topic, hoewel, 't gaat tenslotte over mijn 100ste post, dus over mijzelf en dus hoort iets over mijn dorp daar min of meer ook wel bij: sinds jaar en dag is er bij ons in de bossen een poepsjiek gerenommeerd restaurant, en hoe heet dat, awel, dat heet De Paddock
![]() ![]() jan |
|
||||
|
||||
Daar kunnen we gratis terecht.
Compensatie voor al die reclame die we maken voor zijn restaurant tijdens de koersen met onze T-shirts. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Wij zitten met geschiedenis nu aan de koude oorlog, ietke achter de guldensporenslag dus...
En nee ik heb et niet vlug ff opgezocht, ik wist het gewoon... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
ben er al eens geweest zeer deftig restaurant zeer lekker, maar afschuwelijk duur post aangepast door oneliner: Heb ff uw html code trug juist gezet. Ge kunt ook gewoon op quote drukken en dan uw text ingeven, dat lukt ook. Last edited by Oneliner; 12-03-2002 at 19:50. |
|
|||
|
|||
Quote:
De volledige naam is nu wel Cafe-Taverne De Paddock. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Krijg ik nu een drupje champagne?
|
|
||||
|
||||
tussenin kerstmis en nieuwjaar nog eens extra champagne vragen ? Alcoholieker !
![]() ![]()
|
|