![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Als ge weet wat diee wagen vorig jaar allemaal heeft meegemaakt. |
|
||||
|
||||
Ja de wagen is weer heel mooi. Nu donderdag gaan de dames testen. Wat de motor betreft is het de oude 3.5 liter motor van Hartge. De groep A 3 liter is namelijk ook stuk gegaan in die crash bij de 24 uren. Zeker één van de mooiste BMW's.
Het zal trouwens een druk jaar worden voor de meisjes. Alexandra rijdt ook in de Mini Cup terwijl Kelly er nog een jaartje Yaris bij doet.
|
||||
|
||||
Prachtig? Heel mooi?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens de blauw/witte kleuren (de originele BMW-kleuren) hebben hun pracht ook al bewezen op de F1's (destijds op de Brabham-BMW's en nu op de Williams-BMW's). Ik vind dus deze BMW van Alexandra en Kelly ook heel mooi. En dat geldt eigenlijk ook voor de piloten ![]() |
|
||||
|
||||
De schoonheid van de piloten is een feit
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Bon, we zijn hier zwaar off-topic aan het gaan en na deze post hou ik er dan ook mee op, maar enkel om te bewijzen dat je met puur blauw en wit een prachtige livery kan verkrijgen deze foto :
![]() En tot slot : "les goûts et les couleurs ne se discutent pas..." |
|
||||
|
||||
Afgezien van het feit dat dit toch iets totaal anders gaan we nu terug on topic. Heeft er nog iemand iets gehoord van de Opel Astra Coupé à la DTM die dit jaar in de Belcar zou aantreden?
|
|
||||
|
||||
Doet er mij aan denken, hoe zit het met Telindus?
|
||||
|
||||
en met de z8??
|
|
|||
|
|||
Quote:
Sorry maar dit was erover. De dingen die hier stonden deden de werkelijkheid geweld aan. Gelieve met uitspraken over sponsoring van teams op te letten. Het is al meer dan moeilijk genoeg voor alle teams om aan sponsors te geraken in dit landje. No hard feelings Joost. Werner333. **/edit** Last edited by Werner333; 26-03-2003 at 21:08. |
|
||||
|
||||
maw geen patrick Philips in de Belcar :-)
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Gelijk Sennake zegt, over kleuren kan je niet discussiëren, ik persoonlijk vind em wel mooi, en hopelijk is de wagen een waardige concurent hé ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
OPEL ASTRA DTM-look
Quote:
WAARSCHIJNLIJK zal deze wagen zijn intrede doen tijdens de 24 Uren van Spa Greetz Tom Gielen |
|
|||
|
|||
wat mij ten zeerste zou verwonderen gezien het regelement van die wedstrijd.
|
|
|||
|
|||
Re: OPEL ASTRA DTM-look
Quote:
Euhm...24u van Spa ? Ik snap niet hoe die wagen in een FIA GT veld kan terechtkomen... De wagen staat niet op de FIA lijst als GT wagen gehomologeerd, dus FIA GT rijden is reglementair niet mogelijk... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|