![]() |
|
|
||||
|
||||
VW Bora pas vanaf Spa Belpro
Quote:
|
||||
|
||||
Ik vind die bora toch maar een raar zicht. Een break om te koersen.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Op Francorchamps zie ik ze nie echt meespelen, te weinig vermogen... maar die 650 nm... wa gaat da geven op zolder
![]() |
|
||||
|
||||
Een klein decennium geleden reed er toch ook een Volvo break rond, zou de sporing en de wielbasis sterk verschillen misschien ( ik zou natuurlijk zelf kunnen gaan kijken op de site van vw, maar ik maak mij ni graag onnodig moe, dat zal waarschijnlijk wel parate kennis zijn voor iemand ?
|
|
||||
|
||||
Die Volvo 850 T5 destijds in het BTCC had zelfs een uitstekende aerodynamica..................en op het einde van het seizoen kwam die kar goed mee. In '95 reed TWR met een sedan-uitvoering, waarom? Dacht dat het iets te maken had met de reglementen, want de "bodemplaat" op zich verschilt dan niet zoveel......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik vind het een leuk zicht
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
[B]Die jonge gasten zijn toch nog niet veel gewoon eh
![]() Inderdaard, men vergeet vlug! Er zijn nog andere voorbeelden van breaks in de autosportgeschiedenis. In de jaren '60 heeft ook Mercedes bij races op de Nürburgring geëxperimenteerd met een break, en enkele jaren geleden reed er in Nederland een Suzuki Baleno in breakuitvoering. En zijn we de VW Golf break al vergeten die in de Carglass Cup gereden heeft? Origineel is die Bora dus helemaal niet, maar het blijft wel een apart zicht natuurlijk! |
|
|||
|
|||
De keuze voor de variant was gewoon een kwestie van promotie van de Bora variant in Italie
|
|
||||
|
||||
Quote:
Beemer geeft enkel aan dat dit niet gebruikelijk is. Klopt toch .... niet? ![]()
|
||||
|
||||
eej eej, jonge gasten, ik ben ook nog jong he
![]()
|
||||
|
||||
heb dit weekend met één van de mechaniekers gesproken van ruben en françois, meerbepaald françois zijn broer en die wist mij te vertellen dat die break gewoon uit publicitair, commercieel oogpunt is gemaakt. Qua prestaties moet deze bak niks onderdoen voor een gewone versie, dus niet break-versie, maar coupé of whatever you want to name it! Ik vind hem wel mooier dat de bora van fanny van vorig jaar.
Die kerel wist ook te zeggen dat die bora wel in de 24u van zolder heel sterk voor de dag zou moeten komen omdat die 3u aan één stuk kan rijden !!!! als ge dan banden vindt die het zolang uithouden dat ziet het er heel goed uit. qua tijd verwachten ze in zolder 1'39, want toch subtopper is lijkt me zo! en voor francorchamps met zo een koppel, pas daar toch maar mee op zenne! ben zeer benieuwd! hopelijk zien we dit beesje snel rijden!
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe dan ook, of je het nu een raar zicht vindt of niet, of je hem nu mooi vindt of lelijk, feit is dat die Bora wel OPGEMERKT wordt, en dat kan alleen maar positief zijn mijn gedacht. |
|
||||
|
||||
kinda like tha mini... die ga ni opgemerkt voorbij, terwijl velen het hebben over die "gele" of die "witte" porsche...
|
|