![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik heb dit gevonden op sport.be
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
proficiat Bas !
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Toch weer gedurfde uitspraken, hoewel ietwat genuanceerd, als je 't mij vraagt. C U |
|
||||
|
||||
Nog enkele uurtjes... ... en het is zo ver!
![]() ![]() ![]() De eerste Vlaming OOIT zal rijden in een F1 bolide tijdens een GP-weekend! Deze nacht zal Bas dus z'n eerste rondjes draaien op het circuit van Sepang, ik ben alvast benieuwt naar z'n resultaten. Laat ons hopen dat hij alvast veel kilometers zal kunnen maken! |
|
||||
|
||||
Leinders is 8.9 en 7.1 sec. verwijderd van Provisional Pole
|
||||
|
||||
In de eerste training was Bas 9/10 van een seconde trager dan Baumgartner en in de 2de training met evenveel gewicht en in wedstrijdconfiguratie was Bas 2/10 trager dan Baumgartner.
|
|
|||
|
|||
Het lijkt met toch iets meer hoor, Iceman :
tweede training : 22 Z. Baumgartner Minardi 1:38.588 25 B. Leinders Minardi 1:41.485 |
|
||||
|
||||
Die tijden kreeg ik door van Nico Leinders. Hij zei ook dat het team tevreden was.
|
|
|||
|
|||
Over de tevredenheid van het team, kan ik natuurlijk niet oordelen. De tijdsverschillen echter zijn pakken ruimer dan wat je van je bron door kreeg... check maar eens na...
|
|
|||
|
|||
Het team is blijkbaar tevreden over hem. Dat zegt hij althans in het interview met pitstop.tv.
Het verschil in tijden was te verklaren door het feit dat Bas met meer brandstof en oude banden reed tijdens de tweede testsessie. Quote:
|
|
|||
|
|||
pitstop.tv vraagt zich af waar het geld voor Leinders vandaan komt.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Eigenlijk interesseert het mij geen zak waar de mensen hun geld halen ... zolang hij maar resultaten voortbrengt
![]() En ik denk dat wij iets meer gaan zien van Bas tijdens de Europese GP's ...
|
||||
|
||||
Hier enkele fotootjes van Bas in de Minardi:
![]() ![]() Het is toch zoiets prachtig hé, een Vlaming in een FORMULA - ONE ! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
vooral die 3 kleuren vanboven zijn mooi
![]()
|
|