![]() |
|
|
|||
|
|||
[QUOTE]maar stel je hebt de hele winter hard gewerkt aan iets inventiefs wat uiteindelijk volgens de reglementen niet mag? dan sta je toch mooi te kijken.... [QUOTE]
idd, bouwen aan wagen die toegelaten ging worden in DSMEC, nu...????en zitten zo vast als iets, reglement ??? tijd tikt verder, toffe gasten, ze zouden zelf eens moeten komen sleutelen ! |
|
||||
|
||||
ik zag op www.fiagt.com dat er afgelopen vrijdag het e.e.a. hebben bekend is gemaakt omtrend de GT1 GT2 en GT3 kampioenschappen. Misschien moest de BELCAR orginisatie daarop wachten en komen ze deze week met een reglement? of ben ik harop aan het dromen?
|
|
||||
|
||||
Dat zou idd wel eens kunnen.
![]() |
|
||||
|
||||
zie net op:
http://www.autosport.be/news/2010/02...tDeBuiAlHangen Dat er al meer mensen met de handen in het haar komen te zitten! ik weet niet waar AD de normtijdverhoging vandaan haalt maar ik kan me het probleem wel voorstellen. Misschien moeten de organisatoren eens gaan inzien dat het GT3 gebeuren niet van de grond af komt en het oude (2005/2006)BELCAR reglement uit de kast moeten halen om er een succes van te maken. Zometeen heb je een paar GT3 rond racen en een paar GT1 die achteruit rijdend dezelfde rondetijden halen... |
|
||||
|
||||
Mijn gebeden zijn gehoor, maar kan iemand de reglementen zien???
http://www.belgiangt.com/nl/ op beide site's geen link te zien?! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Nogmaals een teken dat ARGO met zijn nieuwe Lambo's wil deelnemen aan de Belcar bij het vinden van de juiste € coureur.
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Goossens ZEKER NIET bij KRK...
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Zie update www.autosport.be
|
|
|||
|
|||
De reglementen zijn te vinden op het Franstalig gedeelte van de RACB site
|
|
|||
|
|||
Een samenvatting vindt u hier, voor de hele klos moet u naar www.racb.com, met woordenboekje FR-NL
![]() Last edited by joost; 10-02-2010 at 09:08. |
|
||||
|
||||
Eindelijk!
|
|
|||
|
|||
ongelooflijk, wat een boeltje...Hans had beter Belgium GT gelaten voor wat het was, nu wordt er van alles verzonnen om toch maar zeker te zijn dat een GT3 zou winnen.
Nu extra pitsstoppen, normtijden, ...om nog maar te zwijgen dat er veel wagens in 2011 niet meer zullen MOGEN starten... Laat racen, racen zijn ! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|