![]() |
|
|
||||
|
||||
awel kga stijn dan toch moeten bedanken om ze beetje op te houden bij die blauwe vlaggen. zodat we de laatste rondjes tamelijk gerust konden uitrijden.
![]() |
|
||||
|
||||
Stijn, hoeveel heeft diene gegeven eh?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik allesinds niets. Ben platzak momenteel. Ga eens deftige sponsor moeten hebben .
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
proficiat aan de organisatie en aan alle teams
![]() voor herhaling vatbaar maar hoop dan wel dat ik in mijn topvorm ben ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() btw, welkom Annelies ![]() |
|
||||
|
||||
hehe Jullie hebben het dubbel en dik verdiend, gaskabel kapot, moeten wisselen van k
Dank u Bart. dacht dat ik de eerste plaats mocht vergeten maar ook dank zij de goede organisatie daar is het heel vlug gegaan om te wisselen en pak van mijn hart dat we nog eerste waren na die wissel. Heb dan nog alles gegeven wat in me zat en dat was duidelijk genoeg om die plaats dan toch nog veilig te stellen en begin er nu al beetje stijf van te worden
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Op het laatste heb ik u inderdaad te lang opgehouden. Dat is een fout van mij, dat geef ik grif toe en waarvoor mijn excuses. Nochtans heb ik na een tijd wel een groot gat gelaten maar jij dook er niet in dus... Toen ben ik gewoon blijven doorrijden omdat de race elk moment kon afgevlagd worden en jij ook niet meer aandrong om voorbij te willen. Na veel geduw? Dat kan je moeilijk sportief noemen eh ![]() Tot zover mijn kant van de feiten. Life goes on ![]() Last edited by Scapa; 16-09-2003 at 01:16. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik heb niet van u verloren. Mijn team is achter uw team geëindigd. Als we alleen tegen elkaar zouden rijden kan je zeggen dat er een winnaar en een verliezer is, in teamverband verliest een team... Dat ik trager ben deert me niets, ik reed dit weekend voor de vierde keer dit jaar in Herselt. Dat kan van u niet echt gezegd worden dus is het nogal normaal dat je sneller bent eh ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |