De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 15-09-2003, 18:39
Béné's Avatar
Béné Béné is offline
De Paddock Rookie

awel kga stijn dan toch moeten bedanken om ze beetje op te houden bij die blauwe vlaggen. zodat we de laatste rondjes tamelijk gerust konden uitrijden.
Reply With Quote
Old 15-09-2003, 18:40
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Stijn, hoeveel heeft diene gegeven eh?
Reply With Quote
Old 15-09-2003, 18:43
Béné's Avatar
Béné Béné is offline
De Paddock Rookie

Ik allesinds niets. Ben platzak momenteel. Ga eens deftige sponsor moeten hebben .
Reply With Quote
Old 15-09-2003, 19:56
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Béné
Ik allesinds niets. Ben platzak momenteel. Ga eens deftige sponsor moeten hebben .
hehe Jullie hebben het dubbel en dik verdiend, gaskabel kapot, moeten wisselen van kart en toch bijna niks verloren, chapeau!
Reply With Quote
Old 15-09-2003, 21:14
ralff1's Avatar
ralff1 ralff1 is offline
De Paddock Rookie

proficiat aan de organisatie en aan alle teams
voor herhaling vatbaar maar hoop dan wel dat ik in mijn topvorm ben
Reply With Quote
Old 15-09-2003, 22:21
annelies annelies is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Toch even melden dat ik niet ben gedubbeld eh. Daarvoor heb ik de laatste drie ronden wel de blauwe vlaggen moeten negeren maar het loonde de moeite want ik ben uiteindelijk met een haarlengte voorsprong op haar de finishvlag over gereden. Nèt niet gedubbeld dus
Even voor de duidelijkheid: ik ben je voorbijgestoken, na veel geduw omdat je de blauwe vlaggen negeerde, en de tweede keer hield je weer voet bij stuk, en omdat de race eindigde ben ik je ni weer voorbij gestoken. Echte karters zijn sportief, en dat kan van jou dus absoluut niet gezegd worden.
Reply With Quote
Old 15-09-2003, 22:24
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by annelies
Even voor de duidelijkheid: ik ben je voorbijgestoken, na veel geduw omdat je de blauwe vlaggen negeerde, en de tweede keer hield je weer voet bij stuk, en omdat de race eindigde ben ik je ni weer voorbij gestoken. Echte karters zijn sportief, en dat kan van jou dus absoluut niet gezegd worden.
Euhm Coninx??? en vriendelijk blijven eh Coninx

btw, welkom Annelies
Reply With Quote
Old 15-09-2003, 23:38
Béné's Avatar
Béné Béné is offline
De Paddock Rookie

hehe Jullie hebben het dubbel en dik verdiend, gaskabel kapot, moeten wisselen van k

Dank u Bart. dacht dat ik de eerste plaats mocht vergeten maar ook dank zij de goede organisatie daar is het heel vlug gegaan om te wisselen en pak van mijn hart dat we nog eerste waren na die wissel. Heb dan nog alles gegeven wat in me zat en dat was duidelijk genoeg om die plaats dan toch nog veilig te stellen en begin er nu al beetje stijf van te worden
Reply With Quote
Old 15-09-2003, 23:51
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Hola, toch even een kleine verduidelijking. Het circuit leent zich momenteel niet tot voorbijsteken. Dat hebben we de eerste ronden kunnen merken nietwaar... en ook niet echt tot vlot voorbijlaten. Dat heb ik zelf ook een paar keer kunnen ondervinden maar ik maakte mij daar druk over aangezien we niet voor een gouden paard aan het rijden waren. Op het ogenblik dat jij voor de eerste keer achter mij zat reed ik toen (dacht ik) op een derde plaats. Ik had juist tweemaal blauw gekregen dus ik veronderstelde dat dat de eerste en de tweede was. Iets nadien kreeg ik dan terug een blauwe vlag. Aangezien ik veronderstelde dat deze niet voor mij bedoelt was heb ik even doorgereden. Ik voelde ook wel dat diegene achter mij (jij dus) sneller was maar er mag toch nog een beetje strijd zijn, niet? Het is per slot van rekening een RACE en dan mag er toch wel gekoerst worden of niet soms?Soit, enkele bochten later keek ik achter mij en zag ik dat jij het was en heb ik een gat gelaten. Dit wil zeggen dat ik daarvoor blauw kreeg toen het niet moest en daardoor mijn (foute) redenering...

Op het laatste heb ik u inderdaad te lang opgehouden. Dat is een fout van mij, dat geef ik grif toe en waarvoor mijn excuses. Nochtans heb ik na een tijd wel een groot gat gelaten maar jij dook er niet in dus... Toen ben ik gewoon blijven doorrijden omdat de race elk moment kon afgevlagd worden en jij ook niet meer aandrong om voorbij te willen.

Na veel geduw? Dat kan je moeilijk sportief noemen eh Ook geen echte karter zeker...

Tot zover mijn kant van de feiten. Life goes on

Last edited by Scapa; 16-09-2003 at 01:16.
Reply With Quote
Old 16-09-2003, 10:16
De Paddock Rookie

Quote:
Na veel geduw? Dat kan je moeilijk sportief noemen eh Ook geen echte karter zeker...
tja, als t moet moet het hé. En nee, ik ben geen echte karter, maar jij hebt van me verloren hé, dat is wat telt
Reply With Quote
Old 16-09-2003, 10:34
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
tja, als t moet moet het hé. En nee, ik ben geen echte karter, maar jij hebt van me verloren hé, dat is wat telt
Nanananana

Ik heb niet van u verloren. Mijn team is achter uw team geëindigd. Als we alleen tegen elkaar zouden rijden kan je zeggen dat er een winnaar en een verliezer is, in teamverband verliest een team... Dat ik trager ben deert me niets, ik reed dit weekend voor de vierde keer dit jaar in Herselt. Dat kan van u niet echt gezegd worden dus is het nogal normaal dat je sneller bent eh
Reply With Quote
Old 16-09-2003, 10:43
De Paddock Rookie

Quote:
dus is het nogal normaal dat je sneller bent eh
Inderdaad, en als je dàt nu eens op't circuit zelf ook zou denken,dan waren er helemaal geen incidenten geweest
Reply With Quote
Old 16-09-2003, 10:47
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Aangezien ik veronderstelde dat deze niet voor mij bedoelt was heb ik even doorgereden. Ik voelde ook wel dat diegene achter mij (jij dus) sneller was maar er mag toch nog een beetje strijd zijn, niet? Het is per slot van rekening een RACE en dan mag er toch wel gekoerst worden of niet soms?
Ik beseft dat maar al te goed maar als je mijn verhaal van een paar posts terugleest zullen je misschien begrijpen waarom ik dat deed En incidenten zijn er niet geweest volgens mij...
Reply With Quote
Old 16-09-2003, 10:55
De Paddock Rookie

Quote:
En incidenten zijn er niet geweest volgens mij...
Ik bedoel eigenlijk: dan zou iedereen sportief gereden hebben

*einde discussie *
Reply With Quote
Old 16-09-2003, 11:24
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Nanananana

Ik heb niet van u verloren. Mijn team is achter uw team geëindigd. Als we alleen tegen elkaar zouden rijden kan je zeggen dat er een winnaar en een verliezer is, in teamverband verliest een team... Dat ik trager ben deert me niets, ik reed dit weekend voor de vierde keer dit jaar in Herselt. Dat kan van u niet echt gezegd worden dus is het nogal normaal dat je sneller bent eh
In een rechtstreeks duel met gelijke karts weet ik al wie wint. En dat Annelies daar sneller is idd wel logisch. Ze rijdt er meer.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules