![]() |
|
|
||||
|
||||
Nu marcheert alles toch terug precies. Normaal moeten we deze avond op een stevige 82e plaats terecht kunnen komen, een trage maar zekere opmars zet zich voort
![]() ![]() FF |
|
|||
|
|||
Vwala se, den dezen zijn tellerke staat boven de 600.000, maar vanaf nu zullen jullie het toch een dagje of 10 zonder mij moetendoen, wegens verplichting in Le Mans...
|
|
||||
|
||||
De eerste miljonair hebben we in ons midden, Gilles. Zelf zit ik pas aan het tonnetje.......plaatjes kijken levert niet zoveel op
![]() Staan nu op plaats 67
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Vreemd, het zijn examens en ik heb meer aanslagen dan gewoonlijk. Ergens klopt er toch iets niet
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik ook, dus da zal wel normaal zijn.
|
|
||||
|
||||
bij mijne computer scheelt er iets. De aanslagen die ik doe tellen niet meer mee. Aan wat kan dat liggen ?
|
||||
|
||||
mij het zelfde heb al ne ganse mail van 100zinne geschreven en der staan geen letters bijgekomen ???
ps: we staan 66ste |
|
||||
|
||||
jaja schoon dingk da dolphin
|
|
||||
|
||||
maar pulsen lukt soms niet ..
|
|
||||
|
||||
Ik kan ook al enkele dagen niet meer pulsen...
|
||||
|
||||
Ik was dit topic een beetje uit het oog verloren
![]() We staan nu op een 250.000 aanslagen van nr. 65 ... die moeten we voor vanavond toch ingehaalt hebben ![]() dat er maar rap ne volgende paddocker over het miljoen gaat ![]() Gilles Villeneuve is in 1043th place => al bijna een paddocker in de top 1000 ... dat de rest maar rap volgt ![]() |
|
||||
|
||||
IngehaalD is wel degelijk met een D. Op het moment staan we 63e, ik heb de indruk dat we (en dan zeker in de lemans periode) overdag altijd terug wat zakken, maar savonds dan ruimschoots de schade inhalen. Wat gaat dat geven als de examens afgelopen zijn
![]() FF |
|
||||
|
||||
sorry, exame nederlands is al voorbij dusja, al die kennis is al half vervlogen
![]() wat da gaat geve? kdenk dat mensen nu eigenlijk minder achter hunne pc gaan zitten. Kga liever wa zaalvoetballen als wa surfen om eerlijk te zijn, en ik denk ook dat andere mensen hobby's hebben die ze laten voorgaan op surfen/fora |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|