![]() |
|
|
||||
|
||||
MS racing is al ingeschreven wie volgt?
|
||||
|
||||
Calamitas racing 1 en 2 zullen er ook alles aan doen jullie het moeilijk te maken
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Aangezien ik volgende week niet kom, mag deze race bij mij als schrapresultaat meetellen.
|
|
||||
|
||||
P&P racing is ook ingeschreven...
k Vraag mij wel af of er iets is met Giovanni, lange tijd geleden dat hij nog iets van zich liet horen ![]() |
|
||||
|
||||
als je nu is goeiendag was komen zeggen aan het paddocktentje dan had je hem gezien.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Hij weet ervan maar hij heeft het beroepshalve enorm druk. Neem daarbij het begin van het drukke seizoen waar hij als mecano aan de slag is bij Raceprojects en je weet direct wat er aan de hand is.
Geen paniek. Het gaat goed met Gio en zodra hij het wat kalmer heeft, komt alles terug in orde. Op 2 april moet hij het zelf maar eens uitleggen... C U |
|
||||
|
||||
Ja, ik leef nog
![]() ![]() En neen, er is niks mis ( toch niks levensbedreigend ) met mij ![]() ![]() ![]() Zoals Pascal reeds meld heb ik het de laatste tijd enorm druk. Zowel beroepshalve als met het race-gebeuren kom ik best wat tijd te kort. Daarom heb ik voorlopig de site nog niet geupdate. Neem het me a.u.b. niet kwalijk, ik ben er even van uit gegaan dat het de eerste race was en de uitslag van die wedstrijd is dus ook de stand van het kampioenschap voorlopig. Ik beloof hierbij plechtig ( op mijn besmeurde kommuniezieltje ) dat ik aanstaande zondag reeds de site zal updaten met de uitslagen van beide wedstrijden én de actuele stand van het kampioenschap. Ik hoop jullie trouwens wederom massaal te mogen verwelkomen in St.-Niklaas. |
|
||||
|
||||
effe een vraagske: De MAK karting valt dat onder het fia reglement? want ik hou meestal mijn horloge aan
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Ik heb reeds een aanbieding van Big Bernie afgeslagen ( te weinig $ ) en bijgevolg zijn we voorlopig nog een niet FIA evenement ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Alé ik wens iedereen straks suc6
en laat ons mss best hopen dat er, de heat voor onze kwalificaties, toevallig niemand rijdt, dat lijkt me het eerlijkste (qua evenwaardigheid v d karts) Want heb tijdens mijn training gemerkt dat het wel behoorlijk wat verschil geeft; als je kunt vertrekken met een kart die pas gereden heeft, of niet. (het viel me op dat het hier wel een tijdje duurt voor een kart die nog koud stond, even goed warm staat, als één die pas gereden had). ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Succes aan alle teams (en zeker aan de Calamitas teams
![]() |
|
||||
|
||||
Heb gehoord dat Calamitas Racing 2 gewonnen is
![]() ![]() ![]() |