De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 30-10-2005, 12:40
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Jawadde.

Ik had na de trainingsheat al een zwaar vermoeden dat er iets ging mislopen, want de kart die ik toen had (de 4) was echt wel goed met zeker een 38.15 tot gevolg. De 8 van tijdens de race daarentegen was een rondrijdend wrak, echter kon ik de marshall er niet van overtuigd krijgen dat een verschil van 1.3 sec niet aan de piloot ligt maar aan de kart. Na de kwalificatie van kart gewisseld wat ons een verlies van 1 positie opleverde. Er zat echter maar 1 ding op: vlammen van begin tot einde en dat ik heb precies een ietsiepietsie te hard opgevat. T duel met mn ex-team verliep dan ook ietske te hard (waarvoor mn excuses), waarvoor ik een vermoedelijk terechte waarschuwing kreeg, die ik wel nooit gezien heb.
Als Karel dan nog toevallig Stijn aanraakt, komt er zelfs een stop&go, die voor mij wel te hard is, omdat Karel niet in fout was. Daardoor slechts 5de ipv 4de of zelfs 3de.

Met voor mij nog 2 van mn beste circuits te gaan, en toch nog enige marge qua punten gezien de joker, heb ik nog wat hoop. We hebben al veel t geluk in ons voordeel gehad en nu is t eens anders. Dat moet ook wel kunnen, zolang het de volgende races maar vlot verloopt.

Als we FKI nog winnen (de kans dat we JPR winnen is klein, tenzij Karel een plotse voorliefde krijgt voor JPR), mag Calamitas 2 in JPR nog op evenveel punten stranden, want dan winnen we toch dankzij meer overwinningen. Zoniet, moeten we in FKI en JPR toch minstens tweedes worden. Tenzij we ook op gelijke punten eindigen, dan zullen t aantal 2de plaatsen tellen vermoed ik. En dat is momenteel nog niet zeker.

We gaan spannende tijden tegemoet.

BTW, de marshalls kunnen dan wel vlaggen, daar houdt het precies bij op. Een van de voormalige marshalls van Indoorkarting, gaf direct toe dat er veel verschil zit op de karts, terwijl die marshall van dienst zei dat er niets mis was met de karts.
Reply With Quote
Old 30-10-2005, 14:12
Giovanni's Avatar
Giovanni Giovanni is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by redje
waarvoor mn excuses
Quote:
We hebben al veel t geluk in ons voordeel gehad en nu is t eens anders. Dat moet ook wel kunnen
Dat is nog eens de "spirit" die ik kan aanmoedigen !!!
Reply With Quote
Old 30-10-2005, 15:50
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Als we FKI nog winnen (de kans dat we JPR winnen is klein, tenzij Karel een plotse voorliefde krijgt voor JPR), mag Calamitas 2 in JPR nog op evenveel punten stranden, want dan winnen we toch dankzij meer overwinningen. Zoniet, moeten we in FKI en JPR toch minstens tweedes worden. Tenzij we ook op gelijke punten eindigen, dan zullen t aantal 2de plaatsen tellen vermoed ik. En dat is momenteel nog niet zeker.
Allemaal waar, op voorwaarde dat er geen derde partij vooraan komt meedoen. Als 2 honden ......

See you @ JPR
Reply With Quote
Old 30-10-2005, 17:31
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Zolang die derde partij niet tussen de twee teams in eindigt, maakt het niet uit.
Reply With Quote
Old 30-10-2005, 17:40
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Zolang die derde partij niet tussen de twee teams in eindigt, maakt het niet uit.
Hier vrees ik natuurlijk wel voor Wat als deze wint en jullie 2de en 3de worden? Wat als jij wint en de andere 3? Ik zou er dus niet zomaar van uitgaan dat 1 en 2 al vastligt
Reply With Quote
Old 31-10-2005, 18:51
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

Kort samengevat vond ik het een heerlijke race. Leuke gevechtjes gehad en een verdiende overwinning voor Calamitas.

Volledig verslag, foto's en een filmpje vind je terug op http://www.rhino-racing.be

(filmpje is te bereiken via de nieuwsberichten)

Old 02-11-2005, 19:02
Frederik's Avatar
Frederik Frederik is offline
De Paddock Rookie

Hellow,na uitstel volgt er eindelijk een reactie van de leidende ploeg Eerst en vooral vond ik het een van de fijnere races van het seizoen. De spanning was er,zeker bij de teams nr 3 tot 6. Dit is natuurlijk nu altijd mooi! Wat ons betreft: we waren in supervorm.Dat we goed gingen scoren was te verwachten,maar dat we zo een "gat" konden slaan was dan weer verrassend.
Misschien door de adrenaline die was ontstaan door het feit dat we voor calamitas racing team 1 moesten eindigen. Spijtig dat we konden profiteren door het feit dat joris en karel een slechte kart hadden tijdens de qualificatie.De race had er anders kunnen uitzien,maar de feiten zijn zoals ze zijn,en we kunnen er alleen bij zeggen dat we een geluk hebben gehad bij een ongeluk De kart zat mee,de lay-out van het circuit en de sfeer. Wat moet je nog meer hebben. Deze race smaakt naar meer...See you @ F.K.I

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules