De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-12-2005, 02:50
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by senna's kingdom
jep,ik doe dus ook mee voor deze race .
en je mag wat verwachten.namelijk mijn thuis circuit bij wijze van spreken.mits een goede kart moet het normaal wel goed lopen.
ik hou wel van het huidige circuit op jpr enkel laten de karts me meestal in de steek de laatste 3 à 4 keer op jpr.met name de bandjes dan toch.
hopen dat ik nu een goed kartje heb.
wie is the old man?kan ik er misschien een gezicht op plakken.
ik was ook op de gp van marc goossens met de senna helm .

en speesman,als het een race was langer dan 1,5 uur had ik er niet met in gezeten om samen met u te rijden.maar een race van een uur rijd ik liever zelf.goed voor de conditie en vechten om de concentratie er bij te houden.
Ik weet dat je nogal nieuw bent op het forum. Allereerst wens ik je welkom te heten, indien dit nog niet gebeurde. Tegelijkertijd wil ik je wijzen op enkele "huisregels" van het forum namelijk het taalgebruik.

Af en toe een interpunctie en hier en daar een hoofdletter maakt het wat aangenamer om je reply's te lezen... Mogen wij je vragen hier in de toekomst rekening mee te houden.

Veel succes trouwens tijdens je eerste MAK-wedstrijd...

C U
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 12:49
Scalle's Avatar
Scalle Scalle is offline
De Paddock Rookie

Ik rij de laatste MAK-race ook mee, samen met mijn vaste teammate. Voor ons is het voor het eerst dat we deelnemen aan een MAK-race...
We kijken er alvast naar uit !
CU all on saturday !
Greetzzz.
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 18:45
snelle snelle is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Scalle
Ik rij de laatste MAK-race ook mee, samen met mijn vaste teammate. Voor ons is het voor het eerst dat we deelnemen aan een MAK-race...
We kijken er alvast naar uit !
CU all on saturday !
Greetzzz.
Ik heb in september op de paddock karting een leuk duelletje voor de derde plaats met jouw uitgevochten. Hopelijk kunnen we dit zaterdag nog eens herhalen, maar dan wil liefst in de andere volgorde over de finish komen als het even kan
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 18:56
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Count us in - Transporama Racing

Als ik Ben te pakken krijg rijden we met 2, anders alleen.
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 19:22
Scalle's Avatar
Scalle Scalle is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by snelle
Ik heb in september op de paddock karting een leuk duelletje voor de derde plaats met jouw uitgevochten. Hopelijk kunnen we dit zaterdag nog eens herhalen, maar dan wil liefst in de andere volgorde over de finish komen als het even kan
aha ... inderdaad, was fijn race'ke toen. Dat van die omgekeerde volgorde zie ik minder goed zitten... 'k weet wel nog dat de finishvlag toen net op tijd viel, want je had me toen bijna te grazen genomen
CU
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 19:24
snelle snelle is offline
De Paddock Rookie

[QUOTE=Scalle k weet wel nog dat de finishvlag toen net op tijd viel, want je had me toen bijna te grazen genomen
CU[/QUOTE]

Ja dat was iemand anders. ik was diegene die de eerste helft van de race kwam aandringen.
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 19:24
Scalle's Avatar
Scalle Scalle is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Count us in - Transporama Racing

Als ik Ben te pakken krijg rijden we met 2, anders alleen.
Je Bent zeker te pakken ...
maar misschien moeilijk op JPR .
CU !
Reply With Quote
Old 14-12-2005, 02:08
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Scalle
Je Bent zeker te pakken ...
maar misschien moeilijk op JPR .
CU !
Rent a room
Reply With Quote
Old 14-12-2005, 19:40
Frederik's Avatar
Frederik Frederik is offline
De Paddock Rookie

het ziet er naar uit dat het een fijne race gaan worden. Hopelijk liggen alle tijden kort opeen, zodat we een mooie afsluiter krijge van het mak-seizoen, en hopelijk doen zich nog inhaalmanoevers voor zoals in bilzen op het brugje :P greetz En tot zaterdag
Old 17-12-2005, 14:26
Witte Witte is offline
De Paddock Rookie

Zopas (wegens platte gsm het bericht niet eerder kunnen beluisteren) heb ik vernomen dat Bart (mijn teammaat) moet studeren voor zijn examens.
Als er iemand is die hem wil vervangen zie ik het in JPR wel, anders bol ik wel alleen rond.
CU
Reply With Quote
Old 17-12-2005, 15:40
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

We zullen wel zien, ik zal er ook zijn.
Reply With Quote
Old 17-12-2005, 17:07
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

En ik ben er ook nog altijd he. Ging normaal wel met de old men rijden, maar kunnen daar straks nog zien hoe we de teams juist indelen ...
Reply With Quote
Old 18-12-2005, 01:16
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Quote:
Originally Posted by speesman
En ik ben er ook nog altijd he. Ging normaal wel met de old men rijden, maar kunnen daar straks nog zien hoe we de teams juist indelen ...
Ik was er dus uiteindelijk toch niet
Zoals Karel al vermeld zal hebben, heb ik op de weg naar JPR (was eigenlijk nog maar net vertrokken) een heel zwaar verkeersongeluk gehad. Auto is volledig perte total, ik ben gelukkig maar lichtgewond geraakt (7 hechtingen, vrij veel snijwonden van rondvliegend glas, ...). Heb wel vrij veel geluk gehad, want had veel erger kunnen aflopen ...

Dus iedereen zal een verslag moeten schrijven, zodat ik weet hoe de race afgelopen is (ik weet al dat Calamitas 1 kampioen is, proficiat daarvoor ).
Reply With Quote
Old 18-12-2005, 01:24
Frederik's Avatar
Frederik Frederik is offline
De Paddock Rookie

Spijtig dat je er niet was Dave,al een chance da je nie zoveel verwondingen had. We hielden ons hart vast, maar nu zijn we weer wat geruster. Hoe het verlopen is, wel nummer 1 en 2, waren te snel. Wij,calamitas 2 hebben ons op een 5 e plaats kunnen qualificeren, calamitas 1 op de 4e plek. Na een moeizame race stond ik, dankzij et voorval van karel in een keer op de 3e plek, maar heb ik 4 min voor het einde moeten afstaan. Het ging niet echt supergoed vandaag, kga het niet op de kart schuiven , het was gewoon een mindere race Al bij al een 2e plek van het kampioenschap,wat zeker niet slecht is. Het smaakt naar meer, nl de 1e plek Het was een fijn jaar, maar het houdt hier zeker niet op, we horen nog van elkaar op de forums. Prettige feesten iedereen en tot volgend jaar,of mss nog dit jaar Greetz, Frederik
Old 18-12-2005, 02:54
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by speesman
Ik was er dus uiteindelijk toch niet
Zoals Karel al vermeld zal hebben, heb ik op de weg naar JPR (was eigenlijk nog maar net vertrokken) een heel zwaar verkeersongeluk gehad. Auto is volledig perte total, ik ben gelukkig maar lichtgewond geraakt (7 hechtingen, vrij veel snijwonden van rondvliegend glas, ...). Heb wel vrij veel geluk gehad, want had veel erger kunnen aflopen ...

Dus iedereen zal een verslag moeten schrijven, zodat ik weet hoe de race afgelopen is (ik weet al dat Calamitas 1 kampioen is, proficiat daarvoor ).
Ai,hoe is het gebeurd.ik had er iets van gehoord,maar ik wist niet dat jij het was.
Bij mij was het eindelijk eens goed verlopen.pole en overwinning met een ronde voorsprong.Na de start even mijn eerste plek kwijt.
die had ik na een ronde of 3 terug door old men onder druk te zetten waardoor hij regelmatig in de fout ging.
Hij kon even genieten om mijn lijnen te volgen.
Het geeft een beetje het eergevoel dat ik gisteren onterecht heb gemist .Maar toch kan het niet goed maken .
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules