![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Af en toe een interpunctie en hier en daar een hoofdletter maakt het wat aangenamer om je reply's te lezen... Mogen wij je vragen hier in de toekomst rekening mee te houden. Veel succes trouwens tijdens je eerste MAK-wedstrijd... C U |
|
||||
|
||||
Ik rij de laatste MAK-race ook mee, samen met mijn vaste teammate. Voor ons is het voor het eerst dat we deelnemen aan een MAK-race...
We kijken er alvast naar uit ! CU all on saturday ! Greetzzz. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Count us in - Transporama Racing
![]() Als ik Ben te pakken krijg rijden we met 2, anders alleen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() CU |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Scalle k weet wel nog dat de finishvlag toen net op tijd viel, want je had me toen bijna te grazen genomen
![]() CU[/QUOTE] Ja dat was iemand anders ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() maar misschien moeilijk op JPR . CU ! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
het ziet er naar uit dat het een fijne race gaan worden. Hopelijk liggen alle tijden kort opeen, zodat we een mooie afsluiter krijge van het mak-seizoen, en hopelijk doen zich nog inhaalmanoevers voor zoals in bilzen op het brugje
![]()
|
|||
|
|||
Zopas (wegens platte gsm het bericht niet eerder kunnen beluisteren) heb ik vernomen dat Bart (mijn teammaat) moet studeren voor zijn examens.
Als er iemand is die hem wil vervangen zie ik het in JPR wel, anders bol ik wel alleen rond. CU |
|
|||
|
|||
We zullen wel zien, ik zal er ook zijn.
|
|
||||
|
||||
En ik ben er ook nog altijd he. Ging normaal wel met de old men rijden, maar kunnen daar straks nog zien hoe we de teams juist indelen ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zoals Karel al vermeld zal hebben, heb ik op de weg naar JPR (was eigenlijk nog maar net vertrokken) een heel zwaar verkeersongeluk gehad. Auto is volledig perte total, ik ben gelukkig maar lichtgewond geraakt (7 hechtingen, vrij veel snijwonden van rondvliegend glas, ...). Heb wel vrij veel geluk gehad, want had veel erger kunnen aflopen ... Dus iedereen zal een verslag moeten schrijven, zodat ik weet hoe de race afgelopen is (ik weet al dat Calamitas 1 kampioen is, proficiat daarvoor ![]() |
|
||||
|
||||
Spijtig dat je er niet was Dave,al een chance da je nie zoveel verwondingen had. We hielden ons hart vast, maar nu zijn we weer wat geruster. Hoe het verlopen is, wel nummer 1 en 2, waren te snel. Wij,calamitas 2 hebben ons op een 5 e plaats kunnen qualificeren, calamitas 1 op de 4e plek. Na een moeizame race stond ik, dankzij et voorval van karel in een keer op de 3e plek, maar heb ik 4 min voor het einde moeten afstaan. Het ging niet echt supergoed vandaag, kga het niet op de kart schuiven , het was gewoon een mindere race
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mij was het eindelijk eens goed verlopen.pole en overwinning met een ronde voorsprong.Na de start even mijn eerste plek kwijt. die had ik na een ronde of 3 terug door old men onder druk te zetten waardoor hij regelmatig in de fout ging. Hij kon even genieten om mijn lijnen te volgen. Het geeft een beetje het eergevoel dat ik gisteren onterecht heb gemist ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|