![]() |
|
|
||||
|
||||
Aha dan ben een van de 2 met zo een zwarte overall met "Rhino Racing" op. Inderdaad op een uitslagenblad gezien dat we al eens samen gereden hebben. Samen met Speesman zelfs.
|
|
||||
|
||||
oei oei wie was de snelste van ons gedrieen ?
![]() kan het ook zijn dat er iemand van rhino racing is met zio een wit blauwe overal en een witte helm.. |
|
||||
|
||||
Die smurf zal Speesman wezen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hij is al een paar keer gastrijder geweest bij rhino-racing... Waarvoor we hem uitermate dankbaar zijn, want de resultaten die volgen dan altijd vanzelf ![]() |
|
|||
|
|||
Het deelnemers veld ziet er heel aantrekkelijk uit om leuke duels aan te kunnen gaan.
vooral veel bekenden van de MAK die komen meedoen. en nu maar aftellen! see you |
|
||||
|
||||
Vanzelf Racing zijn teams van 1 piloot.
Idd leuk om veel teams van de MAK te zien. ( al een voorproefje voor een paar weken later ) |
|
||||
|
||||
ja zo te zien gaat het plezant worden ! veel mensen uit het mak kampioenschap, waar ik al veel van gehoort heb..
alleen moet ik zeggen dat inhalen (zonder iets ofwat iemand aangeraakt te hebbe) in bilzen bijna onmogelijk is.. toch hoop ik op het beste ! |
|
||||
|
||||
Die (supersnelle
![]() ![]() Ivm de teams: bijna elk team bestaat uit 1 piloot. CTR en Fiarakker zijn trouwens ook Calamitas teams (alle Calamitas teams voorlopig uit 1 piloot). |
|
||||
|
||||
Inhalen niet mogelijk? Da sallen we dan nog wel is zien
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ik denk trouwens dat ik, de wit-blauwe (jij dus) en nog ene met een zwarte rhino racing pakje in een groepje van 3 tegen elkaar hebben gereden.. redelijk kort op elkaar.. tot ik men mousche weer eens tegoei moest zetten ![]() maar daar heb k nu geen last meer van.. de mousche onder u overal steken dat is het geheim ![]() ![]() Last edited by smiley; 13-09-2006 at 17:28. |
|
||||
|
||||
Goed nieuws:
heb daarstraks vernomen dat bij mooi weer, het circuit zal bestaan uit een indoor en een outdoorgedeelte. Nog een extra reden om in te schrijven ![]() |
|
||||
|
||||
is er nudat er 2 races zullen zijn een andere tijds regeling ? of blijft alles hetzelfde ?
|
|
||||
|
||||
Nee, alles blijft hetzelfde.
Er vindt gewoon een race om 20u plaats (volgens de tijdsindeling die in deze topic beschreven is), en eentje om 21u (alles een uur later dan wat hier beschreven is). Als ik me niet vergis, rijdt iedereen van dit forum in de eerste race mee. Ik ga proberen om morgenavond, of anders donderdagmiddag ten laatste, iedereen nog eens een bevestigingsmail te sturen met hoe laat ze in Bilzen verwacht worden de zaterdag. Waarom nu niet? Omdat ik net terug ben uit Los Angeles, en redelijk moe ben ![]() |
|
||||
|
||||
hhm aan het weer hier in bilzen te zien, zal het wss ankel bij het indoor gedeelte blijven. of het moest morge redelijk goed weer worde en blijve !
euhm nog n vraagje, als in race1 enkel teams zijn met 1 rijder, worden er dan nog pitstops gehouden ? en ik heb trouwens nog geen bevestigingsmail gehad... zijn die nog nie verstuurt ? |
|
||||
|
||||
Ik heb naar iedereen een bevestigingsemail gestuurd hoor, normaal ook naar jou (heb hem dan nu nog maar eens verstuurd). Kijk anders eens bij ongewenste post, misschien sta ik daar wel tussen
![]() Er zal trouwens zowiezo in elke race een verplichte pitstop moeten plaatsvinden. Meer daarover morgen op de briefing. Dit om de teams die uit 2 piloten bestaan (zijn er niet zoveel, maar toch een paar, en in beide races) niet te benadelen. Bovendien kun je zo iemand voorbijsteken, door het taktisch te spelen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|