![]() |
|
|
||||
|
||||
Al meer nieuws hierover McLarenboy? Ben echt wel geinteresseerd. Overal waar ik kijk zegt men ofwel niet leverbaar ofwel dat het in bestelling is maar waarschijnlijk niet leverbaar? Ook al rondgevraagd maar moeilijk te vinden precies?
|
|
||||
|
||||
Normaalgesproken heb ik binnenkort een 2de G25, die voor winkelprijs weg mag.
Winkelprijs zijnde de Dreamland-prijs.
|
||||
|
||||
Omdat ik maar geen 10 man kan vinden heb ik gewoon mijn persoonlijke bestelling geplaatst. 8 december is de leveringsdatum op dit moment maar men heeft mij verteld dat het kan veranderen (wat al gebeurd is)
|
|||
|
|||
Een vraagje, werkt dit stuur op het nieuwe pc game Race (wtcc).
Mvg, Serre ![]() |
|
||||
|
||||
Tuurlijk
![]() Op Macau rij je 85% van de tijd met maar één hand op het stuur, de andere hand is te druk bezig met te schakelen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Juist nieuw stuurke si
![]() ![]() Hallo, ik heb juist een logitech G25 aangeschaft. Ik ben een serieuse rally fan,..... ik heb nu colin mcrae 4, maar daar komt het H- schakel systeem niet in aanmerking. Is er iemand die weet welk rally spel dit wel toelaat. Of anders wat is momenteel het beste auto race spel voor met dit stuur. Hopelijk kan iemand me helpen, bij voorbaat dank, fré ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Ah, bedankt.
Quote:
Ah, ben blij omdat te horen, heb namelijk RBR op PS2 , en ben er zot van. Dat zal fun zijn, met het H- patroon. Bedankt. |
|
|||
|
|||
Help,...
Quote:
Hallo,.... Kan er mij iemand helpen met richard burns rally. Ik vind niet hoe ik de versnellingen van de H- bak moet instellen??? Nu moet ik rijden met trekken is opschakelen en duwen is terug schakelen. Maar ik zou graag alle vitessen kunnen pakken ,.... dus van 1e naar 2e enz...... Hopelijk kan iemand me helpen,... Bedankt,... |
|
||||
|
||||
Op racesimcentral onder het RBR forum staat ergens een utility voor h-patroon normaal gezien.
|
||||
|
||||
waar zijn er al G25's beschikbaar? kan iemand de locaties even posten want ik begin het wachten en wachten beu te worden
|
|||
|
|||
dreamland.
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Oudenaardsesteenweg 91 9000 Gent Tel.: 09 - 221 83 19 Fax: 09 - 245 30 07 http://www.hcw.be/hcwcs/p.asp?p=G7650 (het stuur is dus op voorraad!)
|
||||
|
||||
bedankt Jurgen en Bling, dit helpt mij ECHT vooruit
|
|