![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik bevestig ook !!
|
||||
|
||||
Een geval van overmacht noopt Big Attack om forfait te geven. Ikzelf zal dus vanuit Brussel vertrekken naar de meeting.
|
|
|||
|
|||
't Is toch een beetje jammer dat als er een meeting georganiseerd wordt langs "deze kant" van het land, er een pak minder vaste Paddockers komen opdagen.
G. |
|
||||
|
||||
Ik kom normaal ook met het vrouwtje, maar ik moet nog zien voor een overnachting daar ergens, als er tips zijn laat maar horen, of via PM,gtrz Flame
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat ik erg jammer vind, zijn de erg lage reacties vanwege de forummodelbouwers die van West-Vlaanderen zijn. Buiten de vaste leden en de slotters zijn er voorlopig welgeteld 2 modelbouwers die geen lid zijn en toch naar Oostende komen afzakken, dit terwijl de meeting in hoofdzaak georganiseerd wordt voor al diegene uit Oost- en WestVlaanderen die nog nooit naar zo'n meeting zijn gekomen... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is het nadeel als je in 2 ploegen werkt. Als ik middagpost heb, werk ik van 13 tot 21 uur en als er dan een meeting op de kalender staat dan rij ik na het werk door om daar laattijdig te arriveren, maar in dit geval is dat niet evident. ![]() En mijn verlof werd reeds geweigerd. ![]()
|
|||
|
|||
De kans bestaat dat ik eens kom piepen. Maar ik beloof nix!!
|
||||
|
||||
Hallo,
ik ga er niet bij zijn dan, groetjes, Joka-1 |
|
||||
|
||||
Quote:
Grts ![]() |
|
|||
|
|||
ik kom ook naar de meeting kenzi
|
|
||||
|
||||
Wel , als ik tijdig aan zee ben , kom ik langs .
Ik zit toch dat weekend in Middelkerke . Als ik mag he ![]() |
|
||||
|
||||
Ik kan helaas niet tijdig daar geraken en geef dus forfait voor deze meeting.
Sorry. Groeten WALTER. BMW...Kraftbayers! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Wat niet wil zeggen dat er niet in Brussel kan afgesproken worden om van daaruit dan samen te rijden - moest er interesse voor zijn uiteraard.
|
|
||||
|
||||
Ik zal in het wilde westen ook van de partij zijn -voor mij toch een thuiswedstrijd- en aangezien ons modelbouwhoofd me erop wees dat er eventueel wat vertaalwerk bij te pas kan komen
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|