![]() |
|
|
||||
|
||||
ik vind hem eigelijk wel knap ! ik had ook al een artikel over deze wagen in het deel van de dsmec gezet, had dit deel nog niet gezien.. te hopen kan hij ook mee met die porschekes
hier staan nog wat fotos als je verder klikt op de links http://www.autoblog.nl/archive/2007/...bmw-m3-gtr-e92 |
|
||||
|
||||
Dat is ook maar wat ik heb horen waaien. Heb niet gezegd dat dat ook daadwerkelijk zo gaat zijn.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Mededeling EMG Member
Quote:
Last edited by ICEMAN; 13-11-2007 at 22:30. |
|
||||
|
||||
Als er een livery zou opstaan zou ie er een stuk beter uitzien dan zo wit.
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet wat zijn plannen zijn maar zoals hij gevraagt heeft ga ik voorlopig ook niets zeggen |
|
||||
|
||||
Fijn voor die EMG member, maar als toeschouwer gaat het me net zo goed om hoe hij er uit ziet als hoe hard hij gaat. Net als bij de F1 stoor ik me ook bij GT's en prototypes mateloos aan die wildgroei van vleugeltjes en aerodynamische onderdeeltjes. Ziet er niet uit en spat bij de eerste de beste aanraking in 1000 stukjes.
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Heb hem ook zien staan, en eerlijk gezegd vind ik hem uiterlijk lelijk zoals hij stond. Wel respekt voor het geleverde werk. Vond de E36 ernaast veel knapper eerlijk gezegd
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Ik denk dat veel mensen hem lelijk vinden omdat hij daar zo wit stond. Laat daar wat sponsors en wat kleur bijkomen en het is al een heel ander zicht.
|
||||
|
||||
Voor de bodykit maakt het niet uit in welke kleur hij staat. Bij zo'n grotesk achterwerk met al die flapjes en vleugeltjes kan zelfs de mooiste kleurstelling niet helpen.
|
|
||||
|
||||
Ja he, de wereld van tegenwoordig: Belcar vinde ze maar niets,.. Ne verijdelde porsche cup... En dan komt er eens zoon unieke wagen en dan is het nog niet goed... Zijdt toch eens tevreden. En btw een deftige livery kan echt wel wonderen doen op een wagen.
|
||||
|
||||
Deze auto i wel niet toegelaten in de Belcar e.
![]() |
|
||||
|
||||
weet ik ook wel, maar het is ook maar een voorbeeld van hoe ze hier naar de belgische autosport kijken...
Ps. Van mijn part mochten ze die toelaten in de belcar ![]()
|
|