![]() |
|
|
||||
|
||||
ik denk dat het geen zin heeft om de rally van Argentinië met die van Finland te vergelijken indien ze bv beiden een jaar als 8ste rally georganiseerd werden...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik ga er nog het NK rally bij nemen ook.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
WTCC: 24 wagens in Brazilie en Mexico, daarna 26 (al verwacht ik Campos niet, dus 25)
|
|
|||
|
|||
![]() Bij BTCC dus duidelijk minder deelnemers. Last edited by FIRE; 21-03-2009 at 14:36. |
|
||||
|
||||
Japans F3 en FNippon pak ik er ook bij. Eerste indicatoren van deze klassen zijn zeer mager te noemen, idem voor IRL.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Update m.b.t. WTCC en BTCC:
![]() In het WTCC zien we stabiliteit t.o.v. voorgaande 2 jaren. Het BTCC duidelijk minder deelnemers maar is wel stabiel en deelnemers zijn van kwalitatief hoog niveau. EDIT: Ik zie dat ik een fout gemaakt hebt. Tijdens ronde 3 van het BTCC staan 22 wagens aan de start. Dus er zit dit seizoen wel een stijgende lijn in. Last edited by FIRE; 16-05-2009 at 14:31. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|