![]() |
|
|
||||
|
||||
En de body is klaar
![]()
|
|||
|
|||
Mooi gedaan maatje.
|
|
||||
|
||||
Kleine update van de laatste 2 maanden.
Chassis werd hier en daar wat ingekleurd en verweerd. Omdat zwart ook maar zwart is voor een interieur, heb ik hier en daar enkele gele details aangebracht om het niet te ééntonig te laten lijken. Dit werd gedaan met een verfstift van Posca (0-7mm) Fijn spul trouwens ![]() Dan met een grafietpotlood nog enkele details aangebracht op de binnendeurpanelen.
|
||||
|
||||
Ander paneel werd uiteraard ook gedaan.
Enkele decals met de nodige instrumenten werde aangebracht, alsook het stuurwiel. En bij deze is het interieur ook klaar. En nu het stof eraf blazen en chassis en body kan ik gaan samenvoegen. Als teaser wil ik jullie deze meegeven met de mededeling dat hij klaar is. Kleine conclusie; ondanks dat het een easy-kit is, heb je er toch wel wat werk aan om er iets moois van te maken. maar het was een plezant kitje. Nu, de klant, onze zoon, is er blij mee. De eindfoto's vinden jullie HIER terug. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 29-07-2020 at 20:55. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 11 (0 members and 11 guests) | |
|
|