![]() |
|
|
||||
|
||||
Wrom nie e
![]() Die mùan ga daar tijd te over voor hebben ![]() |
|
||||
|
||||
Deze topic nog maar eens naar boven halen, kwestie van iedereen warm te houden.
Intussen is mijn lijstje eurokes al heel wat aangevuld. De verzamelmap ziet er al heel wat kleurrijker uit. Thanks aan alle verzamelaars voor het bijeensprokkelen van de nodige muntjes. Ik ben nu nog naarstig op zoek naar de Ierse en Finse muntjes en enkele Portugese. Mochten er onder jullie nog zijn die nog wat dingen hebben liggen, je weet me wonen hé......... Ik heb hier ook nog wat exotica liggen, dus misschien kan ik daar ook nog wel iemand een plezier mee doen? |
|
||||
|
||||
Fordje, ik weet een winkeltje in Antwerpen op de Katelijnevest en die verkopen ongebruikte €-setjes van Finland, Ierland, ... aan "schappelijke" prijzen. Ik dacht dat het €10 was voor een volledig setje van Ierland, in een speciaal mapje.
Greetz Barry |
|
||||
|
||||
Ik zal al mijne is posten:
Belgium: Compleet Duitsland: Compleet France: Compleet Greece: Compleet Ierland: Compleet Netherlands: Compleet Oostenrijk: Compleet Spain: Compleet Finalnd: 5ct Italy: 2ct, 20ct, 50ct, 1€, 2€ Luxemburg: 2ct, 5ct, 20ct, 50ct, 1€, 2€ Portugal: 5ct, 50ct, 2€ Welke hebbek dubbel: Een Griekse reeks (op de 2ct na) 2x spaanse 1€ 1x Italiaans 1€ 1xSpaans 20ct 1x Hollands 20ct 1x Italiaans 1ct 1x Duits 1ct Iemand een dezer nodig => laat maa rweten, wil ze gerust "ruilen", liefst tegen diegene die ik nog niet heb ![]() Greetz
|
||||
|
||||
En wat is de status van de verzamelingen ondertussen?
|
|
||||
|
||||
Werner, goed idee om deze terug boven water te halen !
Ik ben idd. nog steeds op zoek naar wat euro-ijzer: Spanje 1 c, 2€ Finland, nog steeds niks ![]() Ierland 1c ,5c ,10c ,1€ ,2€ Lux 10c ,1€ (hier raak ik hopelijk binnen 2weken wel aan als ik ga skiën) Als iemand nog iets nuttig heeft liggen...of stukken nodig heeft? Ik heb ook nog wat dubbele liggen. |
|
||||
|
||||
wij hebben nog 1 en 2 euro-cent nodig van Finland
en nog enkele van Luxemburg. Helaas geen dubbeltjes meer.
|
||||
|
||||
Welke Luxemburgse? Mss dat ik wat kan meebrengen ?
|
|
||||
|
||||
luxemburg
1 eurocent 2 eurocent 10 eurocent 2 euro Finland: 1 eurocent 2 eurocent
|
||||
|
||||
Airco,
Je luxemburgse missers mag je schrappen. Ik heb hier de ontbrekende muntjes liggen. Ik breng ze mee op de ledenvergadering. Wie bezorgt mij nog 1 Spaanse eurocent en een Spaanse 2 Euro ? En ja, Finse.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
Dudes, mocht ge nog vinden:
Italië: 20 €ct Luxemburg: 1, 5 en 10 €ct en 2€ Oostenrijk: 1, 2, 5, 20 en 50 €ct en 2€ Protugal: 1, 2, 20 en 50 €ct en 2€ Spanje: 1€ct PS: Vaticaanstad en Monaco zijn optioneel ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb nog wat oostenrijks en portugees liggen. K' zal es zien wat er tussen zit.
Ruilen op de vergadering zeker ? |
|
||||
|
||||
Fordje? De finse euroset kan ik in ongebruikte toestand voor 10€ krijgen (is relatief goedkoop). Indien je er eentje wil, laat je het maar weten en dan breng ik er wel één mee op de ledenvergadering!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|