![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
hoe kan ik jpr kontakteren. Weet iemand dat? Hier staat ene te trappelen van 7 jaar!!!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Re: Re: Kids
Quote:
|
|
|||
|
|||
Moest er iemand zin hebben, je kan me altijd een pm of een mail sturen.
Groeten Roel |
|
|||
|
|||
Alle, volgend jaar een klasse - 12 jarigen voorzien
![]() Gaan we zelf onze volgende F1 piloten gaan prepareren. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
En wat ik nog vergeten zeggen was, de kart die in CRG ter beschikking staat voor de allerkeinsten is een 50cc 2-takt! net zoals de 180cc karts dus ook 5,5pk sterk.
De bespreking vind je vanavond nog terug op onze site.
|
||||
|
||||
Ik probeer mijn broer al meer dan een jaar in een kart te krijgen maar zonder enig succes.
![]() Hij zegt wel altij ja volgende keer ma hij doet het dus ni hé, em zit met schrik denk ik. Met mijn oudere kart heeft hij wel is zitten rondtoeren over onze gazzon ![]() Weet er iemand nog nen tip hoe ik hem in die kart kan krijge????
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Stuur hem anders es met onze Kilian mee op de baan?
Die zit het wel zitten, maar heeft ( buiten 1.5 ronde JPR) nog niks ervaring. Mits een juiste timing en rustig moment af te wachten, moet dat voor die gasten te doen zijn. |
|
||||
|
||||
kids in een kart
Hallo jongens,
Antwerp Karting , op de Boomse Steenweg naast Cardoen doet al meer dan zeven jaar aan opleiding van jonge kinderen. Er is elke zaterdag rond elf uur één uur les met een wedstrijd voor de jongsten en de beginnelingen. Van 12 tot 13 uur is er dan een lesuur voor gevorden met kartbeheersing, bochteninstructies en een wedstrijdje. Voor de allerkleinsten moet je wel even nakijken of er karts beschikbaar zijn. De meesten hebben er hun eigen kart. Op zondag zou er in de voormiddag ook lessen gegevn worden bij den Inkart. ook daar weet ik echter niets van het aanwezige materiaal; Veel succes en denk eraan, de kinderen moeten het zelf graag doen. Veelal zie ja vaders die hun kroost bijna verplichten om in een kart te stappen en bij de eerste beste fout hen zelfs de huid volschelden !! Dit loopt nooit goed af . Veel succes |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hij is misschien meer geintresseerd in dirttrack
![]()
|