![]() |
|
|
||||
|
||||
Een prachtige aanwinst voor de Belcar. Voor mij ook meteen de topfavoriet in TA.
|
|
|||
|
|||
Georg kennende : het ziet er opnieuw goed uit en het zal wel vooruitgaan...topfavoriet in Touring Divisie !
|
|
|||
|
|||
Anthony Kumpen gaat Belcar seizoen vol vertrouwen tegemoet !
Vorig jaar werd Anthony Kumpen kampioen op de Chrysler Viper GTS-R van PKGL Racing, samen met Bert Longin. Ook dit jaar staat Anthony aan de start van het Belcar Kampioenschap en gaat hij op jacht naar een nieuwe kampioenentitel in de GT divisie en GTA Klasse.
Niettegenstaande het extra gewicht van 150 kg, dat de Viper overeenkomstig het nieuwe reglement met zich mee krijgt, zijn de vooruitzichten gunstig. De wagen blijkt bij de tests zeer snel te zijn en de wegligging is verbeterd door de bredere ophanging. Toch staan er vele concurrenten klaar om voor een spanned seizoen te zorgen. Denken we maar aan het duo Longin-Bouvy (concurrentie uit "eigen PKGL-huis"), de RTM Porsches, AD Sport (nooit te onderschatten), of de Marcos LM 600 van Buurman-Vosse en de Chevrolet Corvette C5-R van Selleslagh-Vannerum. Anthony Kumpen heeft er alvast alle vertrouwen in : "De planning was om het seizoen aan te vatten met Freddy Van Roey. Maar door een jammerlijk ongeval begin januari, is Freddy nog steeds herstellende van zijn blessures. Daarom werd geopteerd voor de samenwerking met Stéphane Cohen, die al vrij veel ervaring heeft op de Viper. De wedstrijden dewelke ik niet beschikbaar ben voor de Belcar (door FIA GT verplichtingen), zal Vincent Dupont mij vervangen. Vincent heeft in het verleden bewezen een zeer goede en betrouwbare piloot te zijn. We hebben er dan ook alle vertrouwen in dat we ons woordje kunnen meespreken in de titelstrijd ." Voor meer info over Anthony Kumpen, evenals een volledige "New Race Festival-page", met circuit info, deelnemerslijst, timing en zelfs het plaatselijke weerbericht, kunnen geïnteresseerden terecht op www.anthonykumpen.com . Last edited by Mistery; 10-04-2003 at 07:54. |
|
||||
|
||||
prachtige wagen
![]()
|
||||
|
||||
mooie wagen, en altijd handig, uw eigen picknick-tafel meehebben ;-)
|
||||
|
||||
kan die niet meedoen voor algemeen? dacht van wel!!
vond het michelin-manneke toch ook knapper, maar die zullen het dit jaar niet meer betalen hé
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|