![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hun argument was dat ze met een standaardmotor reden, en de rest niet. Uiteraard is dit pure onzin, en heeft de Belcar-organisatie wijselijk geen derogatie toegestaan. Dus: ze mochten komen, maar ze wilden niet. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Was niet mijn bedoeling om iemand te 'pakken' op zijn reglementen
wou gewoon weten hoe dat kwam meer niet |
|
||||
|
||||
![]() ![]() steve cornand 19-04-03 16:38:14 "komaan he kut, steekt eest ne nuve pont he weutel, vo da ge show wilt geven. " Wie dit is weet ik niet, zal ik ook niet te weten komen maar dat is nu een reactie die met diep treft....... Ik ben webmaster van Michaël en probeer mijn best te doen met de site, Michaël en heel het G&A Racing team doen hun uiterste best voor de Belcar racen, we hadden tegenslag in Zolder zoals vele teams maar voor vele onderons is het een passie hobby etc... en nu krijg ik zo een reactie....... HEEL TRIESTIG vind ik dit.....
|
||||
|
||||
Tja, het is erg dat zulke dingen gebeuren, maar door erop te reageren geef je die mensen juist wat ze willen. Verwijder da bericht uit uw guestbook en doe gewoon verder met je site, dat is het beste wat je kan doen tegen zulke etters
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Das vooral triestig omdat Michaël toen zelfs niet reed op de moment , dit is echt iet wat je niet zomaar zegt vind ik ...
|
|
||||
|
||||
ge weet wat ze zeggen... iets met verstand en jaren, best dat daar gewoon niet op gereageerd wordt
|
|
||||
|
||||
Eén woord: zielig. Ter informatie het differentieel was niet stuk, maar een aandrijfas afgebroken door een onzacht contact met een kurb of een kleine sortie...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bovendien het je in GTA inderdaad die restrictors die het de Mosler wel erg moeilijk zouden maken. Het is echter niet uitgesloten dat die wagen alsnog naar België komt. perspective racing praat met de organisatoren van Spa om de wagen daar toe te laten in de National-GT klasse. Maar daarover meer later... Voor de mensen van G&A: als je de taal van die 'gast' bekijkt, weet je meteen welk vlees je in de kuip hebt. Ik zou daar dan ook niet van wakker liggen, Joost |
|
|||
|
|||
Ik kan over die "discussie" omtrent wagens die al dan niet willen komen naar het Belcar Kampioenschap maar één ding zeggen :
Je wil deelnemen aan een Kampioenschap ? OK. Maar dan moet je je ook naar de reglementen aanpassen en schikken, dat moeten de andere deelnemers ook. Wil je dat niet ? Dan moet je niet gaan "zeiken" dat je inschrijving niet aanvaard wordt. |
|
|||
|
|||
viezerik, als je wil zeiken, moet je naar het toilet gaan. En voor de rest zijn reglementen om gerespecteerd te worden maar ook om voldoende te evalueren en ten goede aan te passen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry, maar dit is klinkklare onzin! Die Mosler mocht wel degelijk rijden, maar de Engelsen wilden dat er op technisch gebied enkele uitzonderingen voor hun wagen werden gemaakt. En dat heeft de organisatie niet toegestaan. Proficiat daarvoor. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je terug denk aan de test in Zandvoort weet je wel ongeveer wie het is zeker........!!!!! Groetjes ![]()
|
|