![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Als 't slecht weer is, misschien een idee voor de volgende reeks paddock-merchandise -> paddock-regenjaskes
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() En toch heb ik ervan genoten..... ![]()
|
||||
|
||||
echt 2 maanden aan een stuk superweer..........met als resultaat de ene na de andere bos- en heidebrand. Net dat ene weekend, regen, regen...............heb vandaag niet eens foto kunnen maken
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik werk 's zaterdagsmorgens en vandemiddag dacht ik: "bwoh, paar druppelkes hebben mij nog nooit geen kwaad gedaan... ik cross eens over en weer". Ja wadde....
Onderweg monsooncondities op d'autostrade en aan 't circuit viel het er nog met bakken uit (geen kip te zien qua parking- en toegangsticketten... normaal?). Eens ik binnen was, is 't stillekes beginnen overgaan en op 't laatste lag het nog wel nat, maar goed te doen, volgens mij. Ook naast het circuit was het niet echt modderbaggeren Inderdaad qua organisatie om te rotten dat dat weer zo tegenslaat, maar morgen zou het beter moeten zijn en ik ga me in ieder geval niet laten afschrikken (wat voor soort watje gaat alleen naar een race dien 'm wil zien als 't goe weer is? ![]() Jan. =---
|
|