![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik ga ook m'n best doen om depaddock op numéro uno te krijgen se
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien een heropstarten en zien wat het prog dan doet ...
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik het nu gevonden heb. Ik zal sebiet es "pulsen" en dan controleren of die hele handel ondertussen al werkt.
|
|
|||
|
|||
YES !!! Het werkt
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Bwa typt da Le Mans Dossier algouw ff opnieuw
![]()
|
||||
|
||||
Even ipv het aantal toetsaanslagen ook de aanslagen zelf in de database pompen...
![]() Last edited by Bart; 23-05-2003 at 14:52. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Maar ik ben ondertussen toch al straf aan het stijgen in de klassering hé mannekes ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik er ondertussen ook bijgesukkeld ben
![]() |
|
||||
|
||||
Het enige wat me verontrust is het feit dat mijn aantal toetsaanslagen angstwekkend op "0" blijft staan... doe ik iets verkeerd Airco?
|
|
|||
|
|||
Da is dus het probleem waar ik ook mee gesukkeld hebt...van den eerste keer nen valse start... kijk eens naar de setting van de proxy server, Airco heeft alles uitgelegd in het eerste deel van deze thread.
BTW Sennake : het zijn alleen toetsen die meetellen , de "pennetrekken" op uw designtafel tellen nie mee hé kerel... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Sennake, geen reden tot paniek meer hé kerel : ge staat al op 240, ge zijt dus gelanceerd...uw tellerke is aan het lopen !
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Even de teamscores nagekeken en er zijn nog een paar clubkes niet geregistreerd, want die zouden anders toch op kop moeten staan omdat het om "aanslagen" gaat :
geen IRA, AlL QAEDA, HESBOLLAH en dergelijke te bespeuren ![]()
|
|