![]() |
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk zijn de webmasters momenteel de site aan het updaten, effe geduld dus...
![]() |
|
||||
|
||||
ok thx
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
tja...ik kan daar maar één ding op zeggen : Lauda heeft dan zeer veel aan de hand gehad...
|
|
||||
|
||||
Ik bemerk na 4races dat de Vipers er gewoon niet meer aan te pas komen. De hegemonie van vipers op het allerhoogste niveau is voorbij.
|
||||
|
||||
Quote:
Het klopt dat de Vipers niet echt geweldig scoren in het klassement. Toch denk ik dat je als neutrale toeschouwer moet vaststellen dat hier nog geen definitieve conclusies uit getrokken kunnen worden wat betreft de capaciteiten van de Viper .... Op een stuk carbon rijden kan iedereen overkomen ..... Ook de Ferrari's of de Listers. *OT* Van een hegemonie van Ferrari in de F1 was na de eerste 3 races van dit seizoen ook niet veel te merken. Was ze voorbij ? nee verre van .... */OT*
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
En de Viper zit misschien aan het einde van haar evolutiecyclus, maar Anthony en Mike hebben de voorbije 2 races duidelijk laten zien dat de Viper van Force One meekan met de Listers, Saleens en Ferraris! Telkens kwam er pech aan te pas om hen van het podium te houden! Laten we overigens de overwinning van AK en Mike in Donnington vorig jaar niet vergeten ... dat was de enige race waar alles een beetje meezat! Als we dit jaar ook van die races krijgen waar alles bij meezit, dan zie ik AK nog enkele keren op het hoogste schavotje staan! |
|
||||
|
||||
Komaan als je ziet dat vandaag de 1ste Viper nog achter de 1ste NGT wagen finished. Kan je toch duidelijk stellen dat na bijna 5jaar onafgebroken aan de top, er toch stillaan betere, nieuwere wagens in het veld komen. Ik zeg ook niet dat de Vipers worden weggereden hé, ik zeg dat ze niet meer prominent meevechten voor de overwinning in FIA-GT.
Intrinsiek zijn er snellere wagens bijgekomen, en de viper is niet meer het wapen om het FIA-GT kampioenschap naar je toe te trekken. Zoals dat in de voorgaande jaren, wel het geval was. Belmondo Racing heeft dit misschien ingezien, en is slim genoeg om niet meer in FIA-GT te rijden. Maar dat weet ik niet. We mogen ons ook niet blind staren op de hegemonie van de Vipers in Belcar é.
|
||||
|
||||
![]()
Dit laatste is qua reactie al heel wat gefundeerder .... Niet dat dit de enige waarheid is. Maar je komt als poster heel wat minder bot over
![]()
|
||||
|
||||
is dat niet hetgene wat de autosport mooi maakt het constant evolueren van de wagens? Maar goed dat er ook andere (snelle) wagens zijn...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Sennake; 26-05-2003 at 06:19. |
|
||||
|
||||
Hmmm, de 24 uur van Spa 2003......... ik zet mijn geld op een Viper.
2004 is koffiedik kijken met alle geruchten die de ronde doen. "fabrieks teams", composiet wagens nieuwe stijl (eentje daarvan is de Pagani), oude stijl wagens (550's, Listers, Vipers) die op compensatie kunnen rekenen......... Voor de sprintjes in het FIA GT reken ik dit jaar op de Listers, 550's en Saleens.......wellicht dat een Viper kan winnen als zij alles mee hebben zitten en de rest wat pech
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Moesten in de Belcar wagens rijden als in de FIA GT, 550s, Listers etc, dan zagen we hier t zelfde....
|
|