![]() |
|
|
|||
|
|||
kom ook ,maar voor te rijden.
heb me gisteren gekwalificeert voor een uniroyal wagen (nr22) |
|
||||
|
||||
Ik kom wel eens zien op Zaterdag met de ma.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
bedankt, jongens
reed op het 1 kilometercircuit in puurs een 1,33,12 goed voor 2de snelste tijd |
|
||||
|
||||
Met hoeveel rijders gaan jullie die wagen bemannen?
In ieder geval tot op het circuit.
|
||||
|
||||
Proficiat Redfox
die n° 22 is tegenwoordig niet slecht meer met die piloten die altijd door karting worden geselecteerd, en het nieuwe design mag er ook best wezen tot op de baan ergens zeker? grtz maarten
|
|||
|
|||
rijden met 8 piloten,waaronder 1 vrouw
|
|
|||
|
|||
t'is trouwens nie gemakkelijk om nog een hotelletje te vinden
voor donderdag en vrijdag |
|
||||
|
||||
Ik ga er dus ook zijn vanaf donderdag-avond normaal. Eerst en vooral voor de BTCS met onze M3 Groep N. Voor de 25uurs race ben ik op post bij... Perdieus Motorsport
![]() |
|
||||
|
||||
Zal er normaal gezien op zaterdag ook zijn, samen met mijne junior paddocker.
jan |
|
||||
|
||||
Voor de mensen die familie of vrienden hebben (of zelf) die dag allemaal of express lezen: daarin staat een bon voor 2x een gratis toegang.
Ik kom deze keer dus naar de koers met de groeten van de bomma ( die nu een half blad uit hare express mist ![]()
|
|||
|
|||
Vwala se, net terug van een dagje Francorchamps, waar we dus echte FUN hebben meegemaakt. Persoonlijk deed het mij een groot plezier te kunnen vaststellen dat ook een team dat op lagere budgetten draait toch georganiseerd kan te werk gaan.
Wat de piloten betreft op wagen nr. 332 : zowel Andy Jaenen als Erik Bruynoghe wenden vrij snel aan de wagen. De wagen zelf is snel en heeft een goede topspeed. Ook Marc "Padre" Perdieus stelde met groot genoegen vast dat Andy en Erik een goede keuze zijn geweest. Kort samengevat : een toffe dag, morgen nog meer van dat... (Oh ja, Andy : naar het schijnt is er een werkongeval gebeurd vandaag bij de politie : een agent zou zijn hoofd hebben gestoten aan de dakrail van een auto "ergens" op een Waalse autostrade... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() werkongeval en politie : ONMOGELIJK ![]()
|
||||
|
||||
Ik begin nu te begrijpen waarom deze formule de FUNcup heet. Het was vandaag een fijne kennismaking met de wagen. Gaat nog een plezant weekend worden.
|
|