![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
en neen ik heb spijtig genoeg niet zo een heel rijke papa(niet dat hij als hij dat wel was geld zou steken in karten van mij) hij verklaard me stillaan zot als ik zeg dat ik ga karten
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik ken enkel de plantekart...en ik kende de lovakart...maar ja die is nu plots failliet verklaard. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Zeg Frederik,
Waar gebruikt ge uwe PC voor ? ![]() Dit had ik na 5" te pakken .... http://www.extremekart.be/html_docs/open_full.html Allee vooruit met die geit en karren... ENJOY !!! |
|
||||
|
||||
Quote:
....he he... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
maar ik had het bericht ook maar een paar minuten geleden geleden en ik denk dat ik er wel ooit zelf op was gekomen. maar toch bedankt ....cool circuit ![]()
|
||||
|
||||
eh redje en fordje merci voor de hulp....het is nog altijd verder dan ik dacht (ik woon echt tegen leuven stad)maar het ziet er meer dan behoorlijk uit.
en speesman eerst ga ik het circuit eens verkennen. en dan wil ik best wel eens een raceke tegen u en een paar maten van u en een paar maten van mij probere ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
'k las da ge naar planet kart ook gaat soms Ben daar overtlaatst nog is geweest, maar ze waren gesloten wegens jaarlijks verlof ![]() *mod* als je daar al gereden hebt of course, want nu lees ik dat je het alleen 'kent' daar ![]() |
|
||||
|
||||
ja da zal wel zeker zijn da we verliezen maar daar kunnen we wel tegen eerst het circuit verkennen he
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() in de lovakart heb ik wel eens gereden....maar die is falliet sniff sniff want die was op 20 min rijden(met de fiets) van bij mij thuis
|
||||
|
||||
outdoorkarten vind ik zelf niet zo duur.
je betaalt 21 euro inschrijvingsgeld (in genk) en je mag de hele dag karten. maar als je er benzine,... bijrekent ligt het aan jezelf. ik rij met ingereden banden die nog goed zijn. en benzine : 20 l per dag. ik kart met een 100 cc tweetact. voor andere karts ligt dat anders...
|
|||
|
|||
[QUOTE]Originally posted by Supra
[B]outdoorkarten vind ik zelf niet zo duur. Hier begrijp ik niets van???? Niet duur ????? Hoe maak je dan de rekening. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
[QUOTE]Originally posted by bart VDB
[B] Quote:
zonder kart. inschrijving 21 euro banden 10 benzine 15 onderdelen 10 totaal 65 euro en dan kan je een ganse dag karten. hoeveel kost een ganse dag karten in een indoorkarting ???
|
|