![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik raad het je ook niet af en indien je kan zou ik zeker eens via een daglicensie een wedstrijdje meepikken. Ik denk dat je dat tweemaal per seizoen mag doen. Maar zoals ik al zei; ik vrees dat je chassis niet meer conform zal zijn als het al enkele jaartjes oud is. Bekijk daarvoor zeker eens het wedstrijdregelement.
Dat je niet vooraan hoeft te rijden kan ik begrijpen, maar ik denk niet dat je veel plezier gaat beleven als iedereen zonder probleem van je weg rijdt dus na verloop van tijd ga je sowieso kosten willen doen. Heb je tijden van de verschillende circuits waar je al gereden hebt? Heb je die al eens vergeleken met de piloten die deze wedstrijden rijden? Je kan een recreatief dagje circuit echt niet vergelijken met zo'n wedstrijd waar gestreden wordt voor elke millimeter.
|
|||
|
|||
Flitser: Chassis is uit 1996, geen idee of het gehomologeerd is.
Ik heb tot nu toe alleen in Genk gereden en ik rijd daar ongeveer rond de 40,5. handmatig klokken dus niet elke ronde wordt geklokt en niet zo nauwkeurig. Maar er kan nog veel uitgehaald worden, motor is niet tot uiterste getunede en banden zijn niet nieuw. Dus of ik wel snel genoeg ben voor achterveld weet ik eigenlijk niet eens hehe. Daglicentie is dus mogelijk begrijp ik, zal eens informeren hoe het precies zit enzo. Ik meen dat BK daar 38 rijdt maar ik weet hoe groot het verschil is tussen BK en VAS. in ieder geval bedankt voor de reacties |
|
||||
|
||||
Quote:
Nog geen aankoop van een Alfano overwogen dan?
|
|