![]() |
|
|
|||
|
|||
stuur maar een berichtje als het zover is
|
|
||||
|
||||
Bij deze zou ik Anthony Kumpen willen feliciteren met zijn 5de plaats in de FIA-GT op de Nürburgring. Ook Vincent Vosse van het zelfde Paul Belmondo Racing team deed het schitterend met een 4de plaats!
Keep up the good work guys! |
|
||||
|
||||
Tja even ter completering:
1: Campbell-Walter/Jordan -lister storm 2: Hezemans/Bleekemolen Chrysler Viper GTS-R 3: Rydell/Kox Ferrari 550 Maranello KOX Hezemans/Bleekemolen Oke, ik werd dan gisteren wel een rare hollander genoemd (hekel aan voetbal, geen Verstappenfan maar zeer zeker ook geen hater). Maar 50 % nederlanders op het podium!!!!!!!!!!!! Weliswaar staat daar die vreselijke Bleekemolen bij, maar ja kan niet altijd feest zijn. Lag trouwens in een deuk van het lachen, toen de Bleekemolen/Bleekemolen nog voor de start een bezoekje bracht aan de pitsmuur. Bij het opsturen van het recht stuk, gaf sebastiaantje net wat teveel gas..........aaaaaaah wat zielig nou. Jong, ga uithuilen bij je moeder. Nu ben ik geen driver-coach ofzo, maaruh een endurance wedstrijd wordt nooit beslist in de eerste ronde. Dus Sebastiaantje, ook al is het je eerste seizoen in de supervette GT's, wat een blunder! Doe het rustig aan op een natte baan in de eerste rondes, laat het wat plaatsen kosten. Die Carsport Viper is het snelste van het veld (niet de betrouwbaarste), dat maak je later wel goed ![]() To finish first, you first have to finish ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Jaja, het is allemaal fantastisch maar........
Dit is het Belcar forum he!!!!! Dus die 2 laatste posts horen hier niet thuis. Het is goed voor 1 keer, maar in het vervolg het juiste forum kiezen he. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
moderator Werner333 busy @ work!!
Go Werner ![]()
|
|||
|
|||
well wat kan ik zeggen van dit weekend om snel te vergeten.
1ste kwalificatie had ik de 5de tijd die waardoor ik normaal naar de superpole mocht en een plaats in de top 6 zeker was. Die tijd werd geannuleerd omdat mijn team een foutje had gemaakt waar ze eigenlijk niet veel aan konden doen. Met als gevolg dat we 16e moesten starten, tegen dat ik de meute porshes voorbij was op de regen had ik al 1 min verloren en was ik op achtervolgen aangewezen. Op het einde van mijn relais reed ik ongeveer 7 ronden op de eerste plaats, en toen Paul Belmondo de baan op ging lagen we 4e met nog 1 stop minder voor de boeg als de 1ste 3. Maw de overwinning zat er nog in maar toen claude yves gosselin in zijn stint 2x werd aangereden (door een porshe en de glpk viper) zat er niet meer in dan een 5e plaats op 2sec van de 4e. Spijtig, maar next time better Volgende race heb ik een nieuwe teammaat en ik hoop zeker nog een race te winnen dit jaar waarin ik met enorm veel pech heb moeten afrekenen groetjes |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|