![]() |
|
|
||||
|
||||
Hahaha go arnie
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Te ver ?
Euhm, ik heb net gemerkt dat Finish reclame maakt voor AS. Ik ken Finish niet echt goed, maar het zou me niet verwonderen indien dit ironisch is.
Mijn punt is echter : kan dit zomaar hier ? Politieke propaganda... OK, voor een persoon waarop wij niet kunnen stemmen, maar het gaat me om het principe. Als de chefs hier menen dat het ok, is, mij goed, maar waar eindigt het dan ? Om on topic te komen : ik zou nooit op hem stemmen.
|
||||
|
||||
Re: Te ver ?
Quote:
Reclame voor politieke partijen kan niet op Depaddock. Toch lijkt het me een beetje bij de haren getrokken om nu te gaan reageren op Finish voor een grappige signature. Soms moet je de ironie laten primeren boven het letterlijk toepassen van de regels. Wat mij betreft is hier absoluut geen probleem mee.
|
||||
|
||||
Re: Te ver ?
Quote:
In dit geval beschouw ik de "reclame" als ironisch, en komt er nog bij dat we dit moeilijk als "politieke propaganda" kunnen aanzien aangezien niemand hier (zoals je zelf aanhaalt) op Schwarzenegger kan stemmen (tenzij hij heel snel emigreert). Daarom kan dit op het forum wel door de beugel. In het algemeen denk ik te kunnen stellen dat binnenlandse politieke propaganda taboe is, en dat bepaalde ernstig gemeende politieke uitlatingen (zelfs buiten onze grenzen gaand) ook niet welkom zijn. Maar een precieze grens trekken is ongebonnen werk : daar zijn de mods precies voor bedoeld, om in eer en geweten te oordelen of iets kan of niet kan. En dan nog heeft niemand hier de wijsheid in pacht en zijn we allemaal maar mensen met onze tekortkomingen... |
|
||||
|
||||
Ok, zaak gesloten wat mij betreft
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Toch die sig maar even aangepast, 'k vond hem zelfs een beetje hinderlijk overkomen.
|
||||
|
||||
LAP ... het is zover ....
Arnie is gouverneur van Californië wat adverteren in de sig van Finish allemaal niet teweeg kan brengen ![]()
|
||||
|
||||
Ik ga Jacques Vermeiren of Jean-Claude Van Damme voordragen om hier een politiek mandaat te vervullen.
![]()
![]() Last edited by Mario; 08-10-2003 at 12:39. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|