De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 01-09-2003, 15:54
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Hahaha go arnie en als em verliest: I'll be back
Reply With Quote
Old 02-09-2003, 08:35
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Te ver ?

Euhm, ik heb net gemerkt dat Finish reclame maakt voor AS. Ik ken Finish niet echt goed, maar het zou me niet verwonderen indien dit ironisch is.

Mijn punt is echter : kan dit zomaar hier ? Politieke propaganda... OK, voor een persoon waarop wij niet kunnen stemmen, maar het gaat me om het principe. Als de chefs hier menen dat het ok, is, mij goed, maar waar eindigt het dan ?

Om on topic te komen : ik zou nooit op hem stemmen.
Old 02-09-2003, 09:01
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Re: Te ver ?

Quote:
Originally posted by Mario
Euhm, ik heb net gemerkt dat Finish reclame maakt voor AS. Ik ken Finish niet echt goed, maar het zou me niet verwonderen indien dit ironisch is.

Mijn punt is echter : kan dit zomaar hier ? Politieke propaganda... OK, voor een persoon waarop wij niet kunnen stemmen, maar het gaat me om het principe. Als de chefs hier menen dat het ok, is, mij goed, maar waar eindigt het dan ?
Ik denk dat het hier overduidelijk om ironie gaat.

Reclame voor politieke partijen kan niet op Depaddock. Toch lijkt het me een beetje bij de haren getrokken om nu te gaan reageren op Finish voor een grappige signature. Soms moet je de ironie laten primeren boven het letterlijk toepassen van de regels.

Wat mij betreft is hier absoluut geen probleem mee.
Old 02-09-2003, 09:01
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Re: Te ver ?

Quote:
Originally posted by Mario

Om on topic te komen : ik zou nooit op hem stemmen.
Binnen zeer afzienbare tijd komen de FAQ online die één en ander uit de doeken doen. Dat betekent niet dat ze waterproof zijn en dat de mods en/of admins nooit meer moeten ingrijpen of de FAQ bijsturen.

In dit geval beschouw ik de "reclame" als ironisch, en komt er nog bij dat we dit moeilijk als "politieke propaganda" kunnen aanzien aangezien niemand hier (zoals je zelf aanhaalt) op Schwarzenegger kan stemmen (tenzij hij heel snel emigreert). Daarom kan dit op het forum wel door de beugel.

In het algemeen denk ik te kunnen stellen dat binnenlandse politieke propaganda taboe is, en dat bepaalde ernstig gemeende politieke uitlatingen (zelfs buiten onze grenzen gaand) ook niet welkom zijn. Maar een precieze grens trekken is ongebonnen werk : daar zijn de mods precies voor bedoeld, om in eer en geweten te oordelen of iets kan of niet kan. En dan nog heeft niemand hier de wijsheid in pacht en zijn we allemaal maar mensen met onze tekortkomingen...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 02-09-2003, 11:06
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ok, zaak gesloten wat mij betreft .
Old 02-09-2003, 11:34
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Nee hoor, Arnie is een goede vriend van mij, elke maand gaan we samen wat fitnessen en bodybuilden bij hem in Californië en daarna pakken we er meestal ene in het café van Larry Flint.

Toch die sig maar even aangepast, 'k vond hem zelfs een beetje hinderlijk overkomen.
Old 08-10-2003, 12:12
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

LAP ... het is zover ....

Arnie is gouverneur van Californië

wat adverteren in de sig van Finish allemaal niet teweeg kan brengen
Old 08-10-2003, 12:37
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ik ga Jacques Vermeiren of Jean-Claude Van Damme voordragen om hier een politiek mandaat te vervullen.

Iemand verkiezen die niet het minste concrete voorstel heeft gedaan. Best wachten op beleidsdaden zeker alvorens hem te veroordelen.

Last edited by Mario; 08-10-2003 at 12:39.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules