![]() |
|
|
||||
|
||||
btw!!
als ge andere autosportliefhebbers kent, moogde ze natuurlijk altijd de weg naar hier wijzen he!! kwestie van hoe meer zielen, hoe meer vreugde!! airco
|
||||
|
||||
Marshal, hier zijn die fotos die ge genomen hebt tijdens de NAV days...
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
zie dat dar nu staan, dat vraagt precies om ermee te rijden.....
|
||||
|
||||
inderdaad, ja. maar zo gemakkelijk gaat dat spijtig genoeg niet...
|
||||
|
||||
Jammer dat die wagen tegen een schaduwkant stond...............
Ennuh ik heb wel mogen sturen, maar dat gaat voor geen meter. Was alleen jammer dat 1 van die monteurs in de wagen sprong bij het terugslepen naar de pits.......shit Ach ja, kan wel later zeggen dat ik met een F1 wagen achteruit heb gereden.... ![]() See you next year! ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Welkom aan de Joosen. Als ik het goed voor heb is het Eddy, of niet ? In dat geval hebben we er toch weer een BVP bij (Belgisch verdienstelijk piloot) En weerom eentje die de BMW's op het zegetrapje heeft gezet.
|
|
|||
|
|||
Neen Beamer,
't is Joosen Junior, ik heb enkel vorig jaar met een BMW in de Belcar gereden (Dijon en FIA GT) ook wel verdienstelijk maar mijn BMW-palmares (eigenlijk heel mijn palmares) is natuurlijk heel wat minder indrukwekkend dan dat van "snellen eddy". Hij is nu trouwens aan het meerijden in de "National Classic", vandaag rijden zij oa op de Nordschleife. Hij neemt deel met een Mercedes 280SL 1971 "Pagode" (sorry beamer). groetjes, Tim
|
|||
|
|||
ff aanpassen dan : BTVP Belgisch toekomstig verdienstelijk piloot.
|
|
||||
|
||||
ewel airco, bedankt op voorhand, en bedankt mannen voor het toffe onthaal, ik voel me bijna een BB....... wa zou da zijn, ewel nen bekende belcarist.....lol. iedereen die naar fracorchamps komt moet even een goede dag komen zeggen in onze box, tot dan doei,,
de vinnie zeg airco, misschien geen slecht gedacht om een belcar forum apart te maken, dan maken we zeker reclam bij de medepiloten van den belcar.....
|
||||
|
||||
is ondertussen gebeurd!!
airco
|
|