![]() |
|
|
|||
|
|||
bwah, valt mee, speesman interesse? Mail me asap: joost.custers@pandora.be
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben 24 Ik heb een vriend maar die zit vrijdag in Athene Mag ik Joostie??? |
|
||||
|
||||
Als gij graag wilt meedoen, dan moogt ge gerust in mijn plaats rijden hoor!
|
|
||||
|
||||
Quote:
... blijft hij daar? ![]()
|
|||
|
|||
HEEL BELANGRIJK:
de wedstrijd is verschoven, door interne omstandigheden, naar vrijdag 26 september! Kelly en Speesman, jullie mogen nog steeds meerijden maar misschien kunnen we 2 of zelfs meer teams vormen? groetjes en tot binnenkort, Joost |
|
||||
|
||||
Of ik op 26 september ga kunnen meedoen betwijfel ik eerlijk gezegd. Ik heb die week zowel woensdag als zondag al een race ...
|
|
|||
|
|||
daarmee heb ik nog niemand, tenzij Kelly J. alsnog toezegt?
|
|
||||
|
||||
Oeioei, gaan we desperate doen?
In elk geval, Kelly, feel free om mee te doen. Ik wil wel graag eens kennismaken. Kan me voorstellen dat vriendje niet meer in Athene zit en dat dat de zaak verandert... ![]() Anyone else? 't Is serieus de moeite. Circuit ligt er behoorlijk technisch bij en FKI is altijd bingo voor een stukje close racing... Indien echt niemand opduikt zullen we ons maar eens gaan bezinnen over een overstap naar de woensdagcompetitie. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
En wat ik nog vergeet:
€55 is geen geld voor een vol uur wedstrijd... ![]() (Joost, hoe komt gij aan 50? Nu ja, dat zal het verschil wel niet maken zeker...) |
|
|||
|
|||
Ik wil graag mee doen maar ik zit dit weekend in francorchamps...
In elk geval, na het seizoen zult ge mij wel horen verschijnen want ik ben van plan deze winter heel wat racekes mee te doen... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Hoe is het nu afgelopen?
|
|
||||
|
||||
Just-for-fun was wel een heel zachte omschrijving voor deze wedstrijd, waarin vooral de jonge garde FKI-regulars aantrad. Trappen om te kunnen volgen was dus de boodschap.
Voor de gelegenheid hadden ze twee wedstrijdjes van 1u15 gemaakt - het tweede in omgekeerde richting. Joost vormde team met Breezzke, terwijl ikzelf het geluk had om een gelegenheidsteam te vormen met mijn naamgenootje Jan uit Vilvoorde. Pittig detail: Jan is net twaalf en komt niet eens tot aan mijn schouders. Maar hij was in wedstrijd wel zowat de snelste van het hele pak. Een talent om in de gaten te houden... Resultaten: ik denk dat ik twee keer zevende ben geworden op dertien of zo... Telkens voor Joost en Karo. Tijdens de eerste reeks liet ik Jantje een lange relais rijden en heeft 'ie Joost twee keer op een ronde gezet. ![]() ![]() ![]() Al bij al fijne race. Erg competitief, maar dat geeft weer energie om een paar tienden te gaan zoeken tegen de 24U... Volgende keer is het wel een wedstrijd van 3u - einde oktober als ik me niet vergis... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|