![]() |
|
|
||||
|
||||
mooie mpeg's ... heb je uw tijd laten opnemen door uw co-piloot ??? we want to know ...
|
||||
|
||||
Quote:
352x288 (VHS) - 480b/s WMV9 video en 128b/s mp3 audio (film1)352x288 (VHS) - 900b/s WMV9 video en 128b/s mp3 audio (film2) Eerst de clips editeren in ongecompresseerd formaat voor optimaal resultaat. Vanavond of morgen probeer ik dat meer uitvoerig uiteen te zetten met de redenen waarom. Wanneer gebruik je MPEG1 MPEG2 DivX WMV ... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik wel nog enkele rapper ( en ook vele trager ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
M545i |
|
||||
|
||||
Zoals beloofd heb ik wat tips bijeengekrabbeld ivm het maken van filmpjes. Ik hoop dat ze nuttig zijn
![]() http://users.pandora.be/gbo/clips.htm |
|
||||
|
||||
![]()
Bedankt BODI, heb juist de encoder gedownload en ga wat oefenen. Via mijn pcmcia firewire kaart had ik ulead videostudio 6 bijgekregen maar hiermee kon ik geen WMV files maken met de specificaties die jij opgaf.
Bedankt! M545i |
|
||||
|
||||
Quote:
280 trappelende paardjes,BODI. Gaat ni slecht. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
280 paardjes per 1400kg = 200 pk / ton ![]() Mijn arm peugeoke... (ook een heel klein beetje getuned) 188 pk / 1215kg = 155 pk / ton Hoop binnen afzienbare tijd aan 220 pk te geraken ![]() ~180 pk / ton ( helaas niet op tijd voor 31/10 ) De Yaris (opt filmke): Cilinderinhoud: 1299 cm³ Aantal cilinders: 4 Maximum vermogen: 115 pk (bij 6900 tr/min) ??? ![]() Maximum koppel: 128 NM (bij 5600 tr/min) Maximum toerental: 7000 tr/min (begrenzer) 5 versnellingen limited slip diferentieel Banden, Type: Yokohama, maat: 195 x 55 x 15 Gewicht: 920 kg inclusief rijder - 50 voor de rijder ![]() 115 pk / 870 kg = 132 pk / ton Toch indrukwekkend hoe dat karreke vooruitging... |
|
||||
|
||||
Een stel harde veren (geen H&R
![]() Daarom dat wij met onze BMW (los over de 300pk, +500 Nm) geen meter vooruit geraken in verhouding tot het vermogen/koppel. Wij rijden 2'00 als het even mee zit. Wat wij nog missen is een stevig chassis, de juiste veren/dempers en camber verstelling. Om de cambers regelbaar te maken moeten wij d halve auto ombouwen ![]() M545i |
|
||||
|
||||
BODI ... als je die extra PK's er niet op tijd inkrijgt probeer dan gewicht te verliezen, daar moet je wel in kunnen slagen tegen eind deze maand. Dat, tesamen met je lijnen aanpassen (praat eens met Andy), moet je toelaten om heel wat sneller te zijn ... maar doe het langzaam aan ... ga niet ineens "veel sneller" proberen te zijn.
Een enkele bocht niet ideaal nemen doet je heel wat tijd verliezen. In de Villeneuve, nu niet echt een bocht waar je tijd kan verliezen of winnen, raakte mijn uitlaat steeds grond ... gewoon dit verhelpen laat me daar nu toe op het gas te blijven ... bijna 0.5 seconde winst op een ronde! Oefenen en blijven oefenen ... Eran dagen zijn daarvoor ideaal. Mijn eerste rondjes op Zolder waren ook in de buurt van 2'10 - 2'15 ... nu is mijn snelst ronde 1'55.77.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Eigenlijk heb ik dus maar 188pk/1380kg ~ 136 pk/ton. ![]() Misschien andere composite velgen (betere acceleratie) and strut braces (stijvere ophanging) zitten er wel in, maar de Airco, geluidsisolatie (mijn Magnex uitlaat produceert 90 dB - nogal veel voor gewoon openbaar weggebruik) of de lederen zetels deskundig uitbreken heb ik er niet voor over. ![]() Wel plan ik andere voorbanden want de vorige keer had ik enorm veel onderstuur. Ik zal toch maar een beter trajectoire moeten afleggen... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Op 31/10 tijdens onze volgende ERAN-dag kunnen de Mini piloten de versie van 2004 testen. Ze gaan met twee wagens komen waarmee door alle huidige piloten gereden kan worden.
De crash-test is al gelukt, V. De Cock nam deze test vorig weekend voor haar rekening ![]()
|
|