![]() |
|
|
|||
|
|||
Dat je een ongeval hebt gehad, valt natuurlijk te betreuren. het ware beter geweest indien je had kunnen vechten voor die derde plaats in categorie II . Maar je opgelopen letsels, daar heb ik het wat moeilijk mee... Nekpijnen... OK... Maar een hersenschudding ??? Hoe kan er nu iets geschud zijn dat er niet in zat ???
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
je kan mss best eens contact opnemen met pascal mistery omdat die wel zin had om mee te doen
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Moest ik mogen meedoen, kan iemand (Mistery?) dan op tijd een mailtje naar mij sturen of hier iets posten. Dave |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
OK, ik zal er zijn!!!
Heb er wel zin in!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal dan misschien eens tegen je karten want ik kan dus echt geen kl**** van dat karten...
|
||||
|
||||
Had graag nog eens meegedaan voor de laatste keer dit jaar,enfin,heb 1 keer meegedaan en één keer gewonnen ook,men moet stoppen op zijn hoogtepunt zegt men
![]()
|
||||
|
||||
of rechtstreeks gaat werken...
![]() |
|
|||
|
|||
Door het ongeval van Joost dient hij dus forfait te geven, zoals eerder gemeld. Hij wordt vervangen door Speesman. De definitieve inschrijvingslijst voor zondag 14/12 ziet er dus als volgt uit :
Cat 1 : Vermeeren Bruno Jorissen JM Van Welsenaers Kristof Berghmans Dave Gay Alex Jammaer Fred Vanherck Jan Lemmens JF Cat 2 + Cat Dames Golsteyn Guy Suffeleers Davy Hannaert Guy Hendrickx patrick Claessens Stijn Singelee Dave Hensen Sonja Geyssen Monique Succes aan allen !!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Blok ze, Breezzke!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Nu in ieder geval wel, zo tegen het einde van het jaar zijn er minder kartingwedstrijden en vond vorige keer dat ik in Hasselt had gereden (BIK) best wel fijn. |
|
||||
|
||||
Tiens, nog altijd geen wedstrijdverslag???
Ikke het mijne dan maar: Eerste race absoluut slecht en laatst. Achteraf was Speesman het er toch over eens dat dit gewoon een rotkart was. Trok niet alleen superslecht, maar remmen deed ze ook al niet. Resultaat: een nogal opgemerkte rentrée in de pitlane... ![]() ![]() Tweede race het absolute contrast. De kart ging vooruit en ikzelf ook. In een dolle achtervolging op Sennake zowaar 25.39s getrapt. Na een eerste stint waarin Bruno (25.09s) onze kart derde had geplaatst voor de wissel, bleek die inhaalrace net een halve kart tekort om Sennake van de tweede plaats te houden. M.a.w. voorbijgestoken onder de finishvlag. Blijkbaar net te laat. ![]() ![]() Enfin, ik heb me nog eens beestig kunnen uitleven. Op naar een volgend seizoen Bokkencup! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|