De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

View Poll Results: wat denkt u van ons projekt?
nie te doene!!!!!!!! 8 80.00%
tof!!!! 0 0%
tof maar zal het snel zijn??? 2 20.00%
ik vind het maar niets!!!! 0 0%
Voters: 10. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-09-2001, 12:50
vinnie belcar's Avatar
vinnie belcar vinnie belcar is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Joosen
Heel Rover is eigendom van BMW maar blijft toch een merk apart ofzoiets, kunt er maar aan uit zene. In elk geval staan er onze Vinnie spannende (en niet altijd even gemakkelijke) tijden te wachten. 't Amusement ermee.

Vraagje aan Vinnie : Om die 6-in-lijn in de Mini te doen passen zal je wel een schoentrekker nodig hebben zeker ? Moeten jullie daarvoor ook ophangingspunten aanpassen of kan je die origineel houden ? (want om die aan te passen moet ge ni alleen ne straffe mekanieker zijn maar kompleet nen ingenieur!)
sorry, ik weet dat ze hem erin zullen krijgen maar vraag me niet hoe , dat zijn dingen voor onze technische staf, ik kan het projekt gewoon aan de man brengen......
Old 28-09-2001, 16:19
RoBByNiO
Guest

hoe komt het dat ik niet op de site binnen kan?
Reply With Quote
Old 28-09-2001, 17:25
vinnie belcar's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by RoBByNiO
hoe komt het dat ik niet op de site binnen kan?
het is nog gebeurt, weet je ga eerst naar www.belcar.com, dan naar links en dan klikken op vincent beernaert-pagina, zo zou het normaal moeten lukken, en als ge u lid maakt van mijn communitie krijg je iedere keer een bericht als er iets nieuws opstaat

groetjes
:cu:
Old 28-09-2001, 18:24
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
het is omdat het adres http://communities.msn.com/vbeernaertbelcar is. sorry vinnie die www is overbodig

Reply With Quote
Old 28-09-2001, 23:42
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular

Thumbs up

Vinnie,
Hij ziet er tof uit op die tekening, ik had hem eigenlijk van achter best een beetje breder verwacht dan vanvoor. Zo beetje meet een agressievere look vb Renault Turbo II of zoiets gelijkaardig.

Ik wens jou en jou ganse team veel veel geluk en succes bij het opbouwen van dit nieuwe BELCAR MONSTER.

Wij van CORSA RACING weten wat het is een hele winter werken om een auto in orde te krijgen, en dit dan pas laten lukken op donderdag als er zondag moet geraced worden. Laat dit een hart onder de riem zijn van jullie allemaal want echte amateurs zoals jullie met een nieuw en gedurfd project zie je nog maar weinig.

En mannen mocht er eens iets mislukken, laat het niet aan je hart komen. Bouw even een cool down periode in of ga eens lekker uit de bol en dat gaat het weer van zelf.

Nogmaals succes aan gans jou team voor deze gedurfde uitdaging.

Greetz
WILMAI
WWW.CORSA-RACING.Be
Old 29-09-2001, 01:14
vinnie belcar's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by wilmai
Vinnie,
Hij ziet er tof uit op die tekening, ik had hem eigenlijk van achter best een beetje breder verwacht dan vanvoor. Zo beetje meet een agressievere look vb Renault Turbo II of zoiets gelijkaardig.

Ik wens jou en jou ganse team veel veel geluk en succes bij het opbouwen van dit nieuwe BELCAR MONSTER.

Wij van CORSA RACING weten wat het is een hele winter werken om een auto in orde te krijgen, en dit dan pas laten lukken op donderdag als er zondag moet geraced worden. Laat dit een hart onder de riem zijn van jullie allemaal want echte amateurs zoals jullie met een nieuw en gedurfd project zie je nog maar weinig.

En mannen mocht er eens iets mislukken, laat het niet aan je hart komen. Bouw even een cool down periode in of ga eens lekker uit de bol en dat gaat het weer van zelf.

Nogmaals succes aan gans jou team voor deze gedurfde uitdaging.

Greetz
WILMAI
WWW.CORSA-RACING.Be
hartelijk dank wilmai, eerst en vooral hij zal wel degelijk breder staan hoor, maar de tekeningen zijn van internet, dus niet van ons consept, maar ja ik kan nu zo goed nie tekenen om een conceptcar te tekenen, en wij weten aan wat we beginnen, wij voorzien 5000 werkuren, dus dat is niet niets ge, en dat allemaal op één winter, voor jullie ook veel succes tijdens de laatste koers en nog eens proficiat met jullie prestatie tijdens de 24 uren!!!
Hopelijk reageren alle team zoeals jullie en worden we met open armen ontvangen voor de start van het nieuwe seizoen, ik zal regelmatig info en foto's op het net zetten tijdens het maken van de wagen, zo kan iedereen volgen...

see you in zolder

Old 29-09-2001, 15:53
Junior Junior is offline
De Paddock Rookie

Vinnie en Erik,

Veel succes met jullie nieuw project en laat ze maar eens een poepje ruiken !
Ben gelijk lid geworden van je communitie om zo uptodate te blijven.

greetz,
Junior
Old 29-09-2001, 17:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Vinnie,

Ideetje, maak een fotoreportage van de bouw. Kunnen we de progressie en bouw volgen van de Mighty Mini
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules