![]() |
|
|
View Poll Results: wat denkt u van ons projekt? | |||
nie te doene!!!!!!!! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 80.00% |
tof!!!! |
0 | 0% |
tof maar zal het snel zijn??? |
2 | 20.00% |
ik vind het maar niets!!!! |
0 | 0% |
Voters: 10. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
hoe komt het dat ik niet op de site binnen kan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
groetjes :cu:
|
||||
|
||||
het is omdat het adres http://communities.msn.com/vbeernaertbelcar is. sorry vinnie die www is overbodig
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Vinnie,
Hij ziet er tof uit op die tekening, ik had hem eigenlijk van achter best een beetje breder verwacht dan vanvoor. Zo beetje meet een agressievere look vb Renault Turbo II of zoiets gelijkaardig. Ik wens jou en jou ganse team veel veel geluk en succes bij het opbouwen van dit nieuwe BELCAR MONSTER. Wij van CORSA RACING weten wat het is een hele winter werken om een auto in orde te krijgen, en dit dan pas laten lukken op donderdag als er zondag moet geraced worden. Laat dit een hart onder de riem zijn van jullie allemaal want echte amateurs zoals jullie met een nieuw en gedurfd project zie je nog maar weinig. En mannen mocht er eens iets mislukken, laat het niet aan je hart komen. Bouw even een cool down periode in of ga eens lekker uit de bol en dat gaat het weer van zelf. Nogmaals succes aan gans jou team voor deze gedurfde uitdaging. Greetz WILMAI WWW.CORSA-RACING.Be
|
||||
|
||||
Quote:
Hopelijk reageren alle team zoeals jullie en worden we met open armen ontvangen voor de start van het nieuwe seizoen, ik zal regelmatig info en foto's op het net zetten tijdens het maken van de wagen, zo kan iedereen volgen... see you in zolder ![]()
|
|||
|
|||
Vinnie en Erik,
Veel succes met jullie nieuw project en laat ze maar eens een poepje ruiken ! Ben gelijk lid geworden van je communitie om zo uptodate te blijven. greetz, Junior
|
||||
|
||||
Vinnie,
Ideetje, maak een fotoreportage van de bouw. Kunnen we de progressie en bouw volgen van de Mighty Mini ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|