![]() |
|
|
||||
|
||||
't Was droog ... en ben toch onder de 2 minuten geraakt .. en onder die klote' 95Dba gebleven ...
dus alles viel best mee. Heeft er iemand foto's getrokken ???
|
|||
|
|||
jij was toch niet die mono die zen spoiler aan gort reed?
er staan 2 mono's op men filmpje een oranje en een blauwe dacht ik ik heb gereden van 16.15 tot 18.00 |
|
||||
|
||||
nope ... toen stond mijn monopost al terug op de remorque ...
welke monopost heeft zijn spoiler eraf gereden ?? die rood oranje Lola FF2000 ??? of die Blauwe ...
|
||||
|
||||
..het was die blauwe Renault monoposte..had al startproblemen en dan ook nog schade.....
Voor mij was dit overigens de topdag waar ik op zat te wachten ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb me gisteren nog eens even komen uitleven met mijn Z3 coupé. Daarbij de assistentie gekregen van Bart V.S. en ik moet zeggen dat ik er heelwat van geleerd heb. Ik ken het circuit natuurlijk wel, maar de waardevolle tips van een "pro" geven toch dat iets meer rijplezier. Verder wordt er vrij gedisciplineerd gereden en houdt iedereen rekening met elkaar (op een paar cowboys na). We mogen tenslotte niet vergeten dat we daar met ons eigen (zuurverdiend) bakje zitten rond te rijden.
Bedankt aan Andy, Bart en medewerkers, 't was weer af. Ik kom zeker terug. Frank |
|
||||
|
||||
Z3Cp .... niemand verplicht je om met je eigen "bakje" op circuit te komen rijden ...
maar ik kan je wel zeggen dat wanneer je alles uit je wagen wil krijgen, je af en toe eens in de grindbak zal zitten ... anders race je niet hé ...
|
||||
|
||||
Oh ja ... iemand foto's genomen gisteren ???
|
||||
|
||||
Natuurlijk zijn er foto's maar niet van jou
![]() www.smetsminiracing.com/smr/zolder05052004 is nog niet volledig, rest volgt later met race-groeten, Jo |
|
|||
|
|||
Het was weer een heerlijk dagje stampen met de RS1600i.
Geweldig!!! ![]() |
|
||||
|
||||
Jo ... volgende keer terug van de partij ???
|
||||
|
||||
Was weer een toffe dag gisteren. Veel deelnemers bij het vrij rijden, een aantal mensen die hun Nationale licentie proef aflegden en ook een 30-tal cursisten die hun eerste stapjes op circuit zolder zetten.
Het weer was weer goed en ondanks de koude wind toch aangenaam. Tijdens de cursus was er een ongeval met een Donkervoort. Veel schade was er ook voor een Mini. Verder bleven we van ongevallen gespaard behalve dan een schuiver van een Subaru. Toch opmerkelijk gezien het grrot aantal wagens op de baan. Er was dan ook opnieuw veel discipline tussen de rijders. Ook met het geluid viel het mee. Slechts 3 wagens die eraf moesten. Mooi waren ook de drifters die zich uitleefden in de eerste linkse zoals de Sierra en vooral de Mitsubishi Evo 7. Bedankt aan al de deelnemers en de talrijke toeschouwers en tot de volgende Eran Dag op 16 juni
|
||||
|
||||
Ik vraag mij altijd af hoe het mogelijk is om tijdens de cursus in de fout te gaan ... denken die gasten altijd dat ze onmiddellijk kunnen rijden ??
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan niet spurten vooraleer je kan lopen, en dat vergeten sommigen...
|
|||
|
|||
Iemand fotos gemaakt van de Anglia?
![]() |
|
||||
|
||||
mooie Anglia ...
van plan om de Historics mee te rijden dit jaar ???
|
|