![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet niet of het duidelijk is hoe ik het hier nu neer zet ma ik hoop van wel ![]() Last edited by vertigo; 14-10-2004 at 16:37. |
|
||||
|
||||
Nog een ideeke
In de beginjaren zat er ook karting op ijs bij. Is dat naar volgend jaar eens niet haalbaar? En bv in machelen.... het laten natspuiten. Ja, jullie weten het, ik ben daar een van de grote voorstanders van. Omdat ik da plezant vind, das anders dan anders.... Wanneer begint het seizoen terug? Groeten en aan al de piloten een fijn nieuwjaar
|
||||
|
||||
lees ik daar Machelen en 'iets afspreken'? Dat gaat volgens mij niet goed samen
![]()
|
||||
|
||||
Ja....
de wonderen zijn de wereld niet uit he
|
||||
|
||||
Het nieuwe seizoen staat inderdaad voor de deur.
Druppelsgewijs komen de kalenders binnen en kan ik dus ook datums beginnen plannen. Hopelijk kan ik jullie eind volgende week meer laten weten. Machelen en afspraken gaat moeilijk samen in 1 zin ![]() Het is zeker geen slecht idee waar ik best rekening mee wil houden. De eerste wedstrijd van vorig jaar heeft zeker voor de nodige hillariteit gezorgt. 'k Zie niet in waarom we dat niet kunnen herhalen, dit keer bewust dan maar ... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me best komisch : "We gaan 60 min. trainen om 10 min. wedstrijd te rijden" ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Greetzzz |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
voorstel pascal:
er zit toch ietsje fout in Als je twee keer wint, krijg je 30 seconden tijdens je pitstop en als je dan vierde eindigt gaan er 5 seconden af? Lijkt me beter om dit per race te doen en het niet te gaan optellen, het éne circuit ligt nl de éne karter beter dan de andere. Twee keer winnen betekent dat je die seconden bijna niet meer naar beneden krijgt, niet? ook niet echt motiverend om dan het seizoen af te maken, als je weet dat je de race kan winnen, maar uiteindelijk maar 5de eindigt als nobody terwijl je schitterende tijden draait en eigenlijk door goed te rijden bestraft wordt, allesbehalve motiveredn. En wetende dat je de volgende race door dit systeem hoogstens vierde kan zijn, als de verschillen klein zijn, kan je zelfs nog slechter eindigen met een straf van 25 seconden, snappie?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Loting was vorig jaar ook al niet meer, dus vermoed dat het dit jaar ook wel zonder loting zal zijn (met vaste teams dus).
|
|
||||
|
||||
Ik volg deze discussie hier nu al een tijdje, en ik vraag mij af: wat kost een seizoen MAK eigenlijk ongeveer? Waar kan ik de reglementen vinden, en hoe het met inschrijvingen?
Wordt er altijd met huurkarts gereden, of met eigen materiaal? Heeft iemand misschien een link? Ik zou willen overwegen of het iets voor mij zou kunnen zijn ...
|
||||
|
||||
Hallo Dominique,
Info over de MAK karting kan je hier teugvinden. De prijs is vrij simpel, 65 Euro per wedstrijd / per team. In 2004 hebben we 8 wedstrijden gereden maar dit jaar willen we er 10 van maken. Reken daar nog 20 Euro éénmalig lidgeld per persoon bij en de rekening is snel gemaakt ... Reglement e.d. is terug te vinden op de site. Als je wat commentaar op de wedstrijden wil moet je dekarting sectie hier op de paddock maar eens doorzoeken. Van iedere wedstrijd zijn er deelnemers die een verslag hebben gepost, je zal aangenaam verrast kunnen zijn. Als je meer info wil kan je steeds rechtstreeks contact met me opnemen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|