![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Niets is fijner dan de 550 zonder assists rond Oschersleben sturen. ![]()
|
||||
|
||||
Ge bent hier in mijn wondje aan het roeren hé
![]() Zullen we morgenavond eens online afspreken? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ok Race, jij bent nu al 3 dagen non stop aan het rondvlammen... ik stel voor dat je mag meeracen, maar wél met 4 platte banden
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Alée, wanneer spreken we af?
Woensdag welk uur? Ni te laat voor mij. 7 uur zou perfect zijn, vroeger zelfs ook. |
|
||||
|
||||
het kan zijn dat ik woensdag pas vanaf 20u kan ofwel in de namiddag...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Aangezien mijn Duits niet dat is wil ik die Engelse vertalingen wel. Waar heb je dioe gehaald ? |
|
||||
|
||||
ik heb net mijn exemplaar besteld bij www.okaysoft.de Ik heb alles daar ingevuld op goed geluk. Duurt het lang voor zij leveren?
|
|
||||
|
||||
Voor de liefhebbers :
Aanstaande zaterdag rijdt een collega van me richting Duitsland ... Hij wil wel wat versies gaan oppikken ( als hij er zelf wat aan kan verdienen natuurlijk ![]() Laat me maar iets weten. |
|
||||
|
||||
Giovanni, Check PM
![]() Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Om de achterblijvers jaloers te maken :
Ik heb er mijn eerste rondjes in de Roos Viper ( uit respact voor de moeite ![]() Dit is het ALLERBESTE wat ik ooit heb gespeeld ... En ik ben nog niet beginnen afstellen !!! |
|
||||
|
||||
Ik ben ook op zoek naar de UIDATA\game.dic file die aangepast is naar de Engelse taal...
Eerst en vooral eens zeggen dat het spel ongelofelijk goed is. Zowel de physics als de sound zijn uitmuntend ![]() ![]() Mijn systeempje is duidelijk aan de lichte kant (Athlon XP2000-512 PC2700-Radeon 9800Pro) Bij het uitrijden van de pit is het een gestotter van jewelste. Ik ga nu nog wel 1 en ander proberen om alles soepelder te laten lopen, maar morgen of overmorgen haal ik mijn nieuw systeem af in de winkel, en zouden mijn problemen moeten opgelost zijn... (Athlon 64 3500-1Gig PC3200-Radeon 9800Pro) Dikke pluim voor Simbin! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|