![]() |
|
|
||||
|
||||
Is het niet het gestotter van de toerenbegrenzer dat je hoort?
|
|
||||
|
||||
Nee hoor, het beeld hapert... ondertussen al gevonden dat 1 en ander véél beter wordt als je de Force Feedback op hoog ipv volledig insteld, alsook de replay volledig uitschakeld. Verder schakelde ik wat "eye candy" uit, oa cockpit met minder details, bewegende bomen "statisch" gemaakt, details circuit op hoog ipv volledig... af en toe is er nog een hapering, vergelijkbaar met iemand die online "joined"...
![]() Misschien nog eens andere beeldkaart drivers gaan proberen... |
|
||||
|
||||
Vandaag patch 1.1 geinstalleerd en ALLES is perfect vertaald van tekst... Alsof Simbin dit speciaal gedaan heeft
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb die patch ook reeds geinstalleerd maar aan de taal is niks gewijzigd. Doe ik iets fout ? BTW. Enna met een 575 is SCHITTEREND ![]() |
|
||||
|
||||
Oschers met de 575, anderstorp met de modena en zowat alle circuits met de saleen zijn schitterend
![]() Ferrari's in het algemeen ook zalig. Het hele spel gewoon. Enkel aan de online code moet nog wat gesleuteld worden vrees ik. Meer CTD's dan wat anders. Krikke heeft daarstraks de achterkant van mijne 575 mogen bewonderen. Een vlotte 5 seconden aan de broek op oschers ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb de "Game.dic" van de demo gepakt en in de UIDATA folder van het spel gedropt ( eerst de originele hernoemt natuurlijk, je kan geen risicos nemen hé ![]() Niet alles is vertaald, maar het belangrijkste wel. De setup en de controlles zijn engenlstallig nu !!! Meer moet dat niet zijn hé ... |
|
|||
|
|||
Giovanni, betekent dit dat je probleempje opgelost is dan?
Ik heb het nog ni, verwacht het wel vanndaag. Dinsdag gekocht bij Okaysoft.de, Vrijdag verstuurd via DHL, hopelijk vandaag in de bus. Om CTD te voorkomen moet je zoveel mogelijk achtergrond programma's uit schakelen. Doe ik telkens als ik een league race heb, met 'end it all' dus. |
|
|||
|
|||
Postbode is net langsgeweest.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
[Krikke heeft daarstraks de achterkant van mijne 575 mogen bewonderen. Een vlotte 5 seconden aan de broek op oschers
![]() ![]() Ik moest lachten met uwe autochat, of hoe noemt het.. "let me pass safely..." ik dacht:" hij is weer losgeslagen... ![]() Het is idd toch weer wat wennen, sommige setups zijn ideaal om zo snel mogelijk den decor in te vliegen. Met de Modena heb ik al wat liggen sleutelen, en zit ik rond de 1 37 op Donnington. Ik heb echter op sommige delen van het circuit last van onderstuur terwijl ik last heb van overstuur... ![]() ![]() Ik ben nu bezig mijn nieuw systeempje aan het installeren, ik ben eens benieuwd hoe GTR hier op gaat draaien... |
|
||||
|
||||
Quote:
specs: AMD 2800+ Asus A7N8X Deluxe 2.0 1024 mb DDR SD-ram Hercules 9800 pro (zou toch goed moeten gaan?) en dan 2*120 gb S ATA harde schijven.
|
||||
|
||||
mja, integra, het hangt ook wel een beetje af van hoe uw pc onderhouden wordt he...
|
||||
|
||||
Quote:
Enorm goed voor grafische beeldbewerking, maar zware games ... |
|
||||
|
||||
ik heb een Hercules 9600 kaart, weet iemand of da goe en voldoende is ?
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Quote:
Straks ga ik eens verderzoeken op het geluid e.d. Meer nieuws ... als er nieuws is ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|