![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Huudo het is SLOTcar niet stockcar... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Heren, allereerst veel succes gewenst, de plannen zien er zeer mooi uit.
Vraagje echter: is er een webcast van de race voorzien (door HIBN ofzo ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik moet en zal het laatste woord hebben in mijn thread. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Als ik het zo zie zijn jullie allemaal wel zeker van jullie kansen hé. Ik vraag me af of er na de race ook nog zo groote praat verkocht zal worden
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Als ik begin te bouwen aan de NSX zal ik wel een nieuwe thread open doen, want deze trekt al helemaal op niks meer.
![]() |
|
||||
|
||||
Pat calling Dragonfly ... come in Dragonfly ... kgrt
Pat calling Dragonfly ... come in Dragonfly ... kgrt Pat calling Dragonfly ... come in Dragonfly ... kgrt Pat calling Dragonfly ... come in Dragonfly ... kgrt Pat calling Dragonfly ... come in Dragonfly ... kgrt Pat calling Dragonfly ... come in Dragonfly ... kgrt Pat calling Dragonfly ... come in Dragonfly ... kgrt ... |
|
|||
|
|||
Ik denk gewoon dat het slotracen dat gezever van jullie gewoon in de hand werkt... maar da's volstrekt normaal... je zou ons op en rond het circuit es moeten bezig horen...
Trouwens... vanavond wordt de 575 voor de eerste maal vernist... ![]() Nog OZ Supertourismo's van Sakatsu bestellen voor eronder... Volgende week donderdag rijden we Group A, maar terwijl de baan opstaat probeer ik de 575 body (zonder interieur en verlichting en zo) voorzichtig zijn eerste rondjes te laten bollen... gewoon om te weten wat ie doet... Ik probeer trouwens dan een leuk filmpje op te nemen over de race... dat jullie weer eens een stimulans hebben om te bouwen... Ik ga eens proberen om mijn digicam op chassis te bevestigen en zo een rondje mee te rijden... om zo een on-board camera te simuleren van één van de wagens... G. Last edited by MFahrer; 21-12-2005 at 09:23. |
|
|||
|
|||
En Huudo? Nog frisse ideetjes voor de verlichting, nummerverlichting, gewichtsverling van de NSX? Weet je al meer over het interieurtje dat je gaat gebruiken?
G. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Ik heb niet meer verder kunnen doen - te veel werk gehad met het afsluiten van het jaar. De kit is ook nog niet in huis, dus concrete plannen zijn er nog niet. 't zal sowieso heeeel moeilijk gaan worden om alles tijdig op de rit te krijgen. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|