![]() |
|
|
||||
|
||||
Okay! We zijn er weer!!!
![]() beetje anders bekeken. Je hebt Europa, Azië en de US. ![]() ![]() ![]() ![]()
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2 Last edited by Rohrl-fan; 09-02-2006 at 16:54. |
|
||||
|
||||
Chique foto's. De tweede is dat de Nissan R390?
Klaar voor een derde? Wat dacht je Real Life? Wat je zelf Real Life ziet: Je eigen electrische wagen, je hebt zelf de 24h van Nurnburgring gereden in een 2CV, ... Laat maar iets weten wat je er van denkt.
|
||||
|
||||
Dat is een Chevrolet SSR, dat je dat niet weet is maar erg, zeker als je het chevrolet teken duidelijk op de neus ziet
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
idd, mijn excuses. De foto van de R390 lade bij mijn eerst niet.
|
||||
|
||||
Onder het thema "Real Life" deze fotookes!
Mijn pa had tot vorig jaar een NSX in de garage staan. De laatste jaren hadden we een donkergroene targa met automatische versnellingsbak uit '98, maar de jaren doorvoor een knalrode coupé uit '92. Qua rijden op zich was vooral die rode was schitterend! In die targa kon je natuurlijk wel van het zonnetje genieten en die was ook een stuk comfortabeler. Ik heb het geluk gehad met beide wagens gereden te hebben! ![]()
|
||||
|
||||
Voor de Real Life:
Op een leeg Time Square racen met een Corvette Time Square in het echte leven, vanuit een overvolle HopOnHopOff-bus September 2005. De rook boven de noedels is echt. Let op de overeenkomst van de reclame ( vanaf onderaan: Nieuws-scroll-bar, Audio-Video-toestellen producent, televisie-station, bekendste bier, noedels, reclame-video's) De BMW Le Mans uit GT4 De BMW Le Mans uit mijn collectie Die-Casts. Zelfs het startnummer is hetzelfde als in GT4. Alleen de LM-sticker ontbreekt...
|
||||
|
||||
Na foto uit New York, deze keer uit Hong Kong. Hoe het spel eruit ziet, en hoe de werkelijkheid eruit ziet.
'De promenade', is in werkelijkheid verkeersvrij. En in GT4: De appartement boven de schrewerige reclame, irl en GT4: Het ei langs het circuit in GT4: is in werkelijkheid het Hong Kong Space Museum en ziet er zo uit:
|
|